Kom glad med jeres pigenavne - igen'igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Happiness

Der er godt nok kommet mange gode forslag. Mange af dem ville jeg have forslået.

Men hvad med Molly? Et vennepar har netop fået en lille Molly, og synes det er et virkeligt sødt navn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

tarkoflen

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak.. Vi har meget samme smag kan jeg se. der er ihvertfald 5-6 navne på som vi har haft oppe at vende.

spændende, vi synes også der er nogle fine navne imellem!

Vil du ud med, hvilke af navnene I også har på jeres liste, og hvad der ellers står?

Indtil videre skal vi have en Thea, men lad os nu se! Tør ikke sætte mig fast på navnet, det gjorde min guddatters forældre, da de fik at vide, det var en pige, så i 20 uger blev hun kaldt et navn, lige indtil hun blev født, så fik hun et helt andet! Det synes jeg var så mærkeligt, og jeg har haft så svært ved at vænne mig til navnet, så det skal jeg ikke ud i =)

Anmeld

29. januar 2013

hekran

Hej piger!

Vi venter os jo en lille pige og vil gerne have nogen forslag fra jer! Vi har mange men bare ikke nogen hvor vi sådan rigtig er enige!

Vi har navne som: malucca, emilia, rebekka, nikoline, Sofia, camille, osv. På listen!

På forhånd tak!

Har ikke læst nogle af de andre tråde, men kan se, at jeres navne minder lidt om vores egne, så her er lidt fra vores 'liste':

Olivia 
Helena
Miriam
Elise
Naomi
Rebekka (som jeg kan se, at du har)
Katalina
Anna Rosa
Selma
Lea
Lilja (har lige været til barnedåb for vores søde guddatter)

Vores problem er dog, at vores venner og søskende har en sindsyg god smag i navne og at de flesteaf navne dog er optaget Vi ved dog ikke hvad vi venter endnu (er 12+0 i dag ) og vi har ikke fortalt det til nogen endnu. Men Olivia er en favorit. Vi har en Helena på 1,5 i forvejen og to storebrødre på 3 og 5. 

God navnejagt!

Anmeld

29. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Happiness skriver:

Der er godt nok kommet mange gode forslag. Mange af dem ville jeg have forslået.

Men hvad med Molly? Et vennepar har netop fået en lille Molly, og synes det er et virkeligt sødt navn.

Et navn vi begge er ret vilde med. Det er bare et meget brugt hundenavn her. :/

Anmeld

29. januar 2013

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Hehe nå det mener du ikke de gør  Synes også det er svært kun at kalde baby for baby de første måneder!

Håber han løsner lidt op og forstår det er svært for dig med Sofia

Nej. Hihi
Ja det er også underligt for mig. vil jo gerne give hende identitet og navn.

Måske. Nu er der ikke så længe til.

Anmeld

29. januar 2013

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Hehe nå det mener du ikke de gør  Synes også det er svært kun at kalde baby for baby de første måneder!

Håber han løsner lidt op og forstår det er svært for dig med Sofia

Nej. Hihi
Ja det er også underligt for mig. vil jo gerne give hende identitet og navn.

Måske. Nu er der ikke så længe til.

Anmeld

29. januar 2013

LittleSteps

Jeg synes Ava er sødt 

Anmeld

29. januar 2013

Frk-Lotusblomst

tarkoflen skriver:

spændende, vi synes også der er nogle fine navne imellem!

Vil du ud med, hvilke af navnene I også har på jeres liste, og hvad der ellers står?

Indtil videre skal vi have en Thea, men lad os nu se! Tør ikke sætte mig fast på navnet, det gjorde min guddatters forældre, da de fik at vide, det var en pige, så i 20 uger blev hun kaldt et navn, lige indtil hun blev født, så fik hun et helt andet! Det synes jeg var så mærkeligt, og jeg har haft så svært ved at vænne mig til navnet, så det skal jeg ikke ud i =)

Merle, Mille, camille, nicoline, karoline, alberte.
Der står ikke rigtig andre på listen. :/ da vi ikke har nogen. Alle er navne vi blot har snakket om. Vi har svært ved at lave en liste for vi synes bare ikke der er nogen navne der er 100% perfekte til en liste. :/

Men vi har snakket om ovenstående også:
Emilie/emilia
Sofia
Lina
Maiken
Nadia
Carolina
(Clara) - kærestens, hvilket jeg slet ikke er vild med.

Anmeld

29. januar 2013

Frk-Lotusblomst

LittleSteps skriver:

Jeg synes Ava er sødt 

Tak for inspiration. En smule for kort til vores smag.

Anmeld

29. januar 2013

Frk-Lotusblomst

LittleSteps skriver:

Jeg synes Ava er sødt 

Tak for inspiration. En smule for kort til vores smag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.