Dræn (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

132319

Janni. skriver:

Jeg er nu sikker på at de også har arvet en masse godt fra dig. 

Heh ja, mit (ellers) super gode helbred Vi er virkelig aldrig syge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

smutti1975

Jeps 7 gange måske 8 - første gang var hun 11 mdr og så ca med 8 mdrs mellemrum. sidste gang hun fik det var hun næsten 6, nu er hun 7  og har pt ingen problemer

Anmeld

15. september 2012

Janni.

132319 skriver:

Heh ja, mit (ellers) super gode helbred Vi er virkelig aldrig syge

Det er da en super dejlig ting. Her er vi også meget sjældent syge. Og syg mener jeg så syg at arbejde er umuligt. 

Anmeld

15. september 2012

Janni.

smutti1975 skriver:

Jeps 7 gange måske 8 - første gang var hun 11 mdr og så ca med 8 mdrs mellemrum. sidste gang hun fik det var hun næsten 6, nu er hun 7  og har pt ingen problemer

Vildt så mange gange?!? Hvordan kan det være? 

Anmeld

15. september 2012

FrkRaarup

Janni. skriver:

Åh ja, glæder mig til at det er overstået og resultatet begynder at vende til det positive. 

Kan jeg godt forstå ;D

Anmeld

15. september 2012

helle85

Janni. skriver:

Det er da længe at gå med det. Er der ikke fare for betændelse i det? Synes da ikke det lyder betryggende at gå rundt med. 

i starten var vi til kontrol med ham noget tider, men da ørerlægen ikke kan se om det bare vokser langsom sammen, så sage han at han ville se tiden an og derfor skal vi vente der til, for hvis det skal sys sammen, så skal han i nakose igen og det vil de gerne undgå hvis det ikke er nødvendigt.

men jeg tror at det er det der gør at det væsker hver månede eller hver anden månede, ligesom hvis de har mellemøresbetændelse og det er rimlig træls, som regl få vi ører dråber, og de virker som regl også. der har været 2 gange hvor de ikke har virket hvor de så har taget sådan en barkterie test hvor den har vist at der ikke var nogen barkterier også er det stoppet kort efter (og det syntes jeg også er mærkeligt)

jeg smutter for idag men hvis du har flere spørgmål så svare jeg på dem imorgen.

Anmeld

15. september 2012

FruK

Jeps... Omkring 7-8 gange vil jeg tro - hvert efterår. Voksede først fra dem, da han var otte.

Til gengæld har vi absolut ingen øreproblemer haft så længe drænene sad i, så jeg har ikke været i tvivl om, at de bare skulle i hvert år, så længe ørelægen syntes det var nødvendigt.

Anmeld

15. september 2012

Janni.

helle85 skriver:

i starten var vi til kontrol med ham noget tider, men da ørerlægen ikke kan se om det bare vokser langsom sammen, så sage han at han ville se tiden an og derfor skal vi vente der til, for hvis det skal sys sammen, så skal han i nakose igen og det vil de gerne undgå hvis det ikke er nødvendigt.

men jeg tror at det er det der gør at det væsker hver månede eller hver anden månede, ligesom hvis de har mellemøresbetændelse og det er rimlig træls, som regl få vi ører dråber, og de virker som regl også. der har været 2 gange hvor de ikke har virket hvor de så har taget sådan en barkterie test hvor den har vist at der ikke var nogen barkterier også er det stoppet kort efter (og det syntes jeg også er mærkeligt)

jeg smutter for idag men hvis du har flere spørgmål så svare jeg på dem imorgen.

Okay, så må man jo mene at det er fint rent og fri for bakterier. 1000 tak fordi du gider at svare på alle mine spørgsmål. 

Anmeld

15. september 2012

Pige2009

Janni. skriver:

Silas skal have lagt dræn om 10 dage. Så sad lige og tænkte på hvor mange børn der egentlig har fået lagt dræn herinde. 

Så har dit barn/børn fået lagt dræn? 

Har svaret nej, men er da noget overrasket over, hvor mange der egentlig har fået 

Anmeld

15. september 2012

sne190810

Nej, vi har (7-9-13) aldrig haft noget med ørerne som sådan.

Dog har vi næsten været alle andre steder på sygdomskortet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.