Dræn (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Janni.

kicha skriver:

Ja Krydser finger for det og ørelægen mener der er håb forude det værste er at han nu er blevet så stor at han kan huske lugten fra masken så han blir ik nem at få på bordet igen tror jeg

Nej det kan jeg sagtens forestille mig. Føler virkelig med jer. Åhh det er så træls. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

ledermus

Janni. skriver:

Silas skal have lagt dræn om 10 dage. Så sad lige og tænkte på hvor mange børn der egentlig har fået lagt dræn herinde. 

Så har dit barn/børn fået lagt dræn? 

Oliver fik dræn 14 dage før hans 1 års fødselsdag og det har været den bedste beslutning han har ingen problemer haft med ørerne siden 

De sidder heldigvis stadigvæk som de skal men vil sige at det gik rigtig godt og han klarede det fint 

Håber det hjælper Silas med dræn i ørene 

Anmeld

15. september 2012

Janni.

ledermus skriver:

Oliver fik dræn 14 dage før hans 1 års fødselsdag og det har været den bedste beslutning han har ingen problemer haft med ørerne siden 

De sidder heldigvis stadigvæk som de skal men vil sige at det gik rigtig godt og han klarede det fint 

Håber det hjælper Silas med dræn i ørene 

1000 tak. Rigtig dejligt at høre at det virker, det styrker mig i at vi har truffet den rigtige beslutning for Silas. 

Han har ikke ondt som sådant, det er sjældent han piver om natten. Men han hører ikke så godt. Hans stemme er meget skinger det meste af tiden, tror det er fordi han ikke kan høre sig selv medmindre stemmen er i det toneleje.  Engang imellem ønsker vi godt nok at han tier stille.  Så glæder mig til at det virker. 

Anmeld

15. september 2012

Tvillingemor80

Yep mine piger har fået lagt det 5 gange på trods af de kun er 2 år.. tilgengæld har de også blivende i nu ..

Held og lykke med det

Anmeld

15. september 2012

helle85

Janni. skriver:

Så det har hjulpet ham? 

ja på det ene øre det andet er dr stadig væske i og det er heller ikke groet helt sammen så det væsker hver månede eller hver anden månede

Anmeld

15. september 2012

Janni.

Tvillingemor90 skriver:

Yep mine piger har fået lagt det 5 gange på trods af de kun er 2 år.. tilgengæld har de også blivende i nu ..

Held og lykke med det

Uh ha, det er mange gange. Håber virkelig det vil hjælpe nu. Stakkels piger. 

Anmeld

15. september 2012

Janni.

helle85 skriver:

ja på det ene øre det andet er dr stadig væske i og det er heller ikke groet helt sammen så det væsker hver månede eller hver anden månede

Kan man ikke gøre noget ved det? Altså at det ikke er vokset sammen endnu? 

Undskyld jeg sådan spørger. Kender intet til det. 

Anmeld

15. september 2012

helle85

Janni. skriver:

Kan man ikke gøre noget ved det? Altså at det ikke er vokset sammen endnu? 

Undskyld jeg sådan spørger. Kender intet til det. 

det er helt iorden at du spørg

nu har vi først en tid til ørelægen igen til maj og hvis det ikke er lukket noget mere så ska vi til ringsted og få syet det sammen igen

Anmeld

15. september 2012

Maise86

Min store har ikke, men den lille har på begge øre.

Anmeld

15. september 2012

Janni.

helle85 skriver:

det er helt iorden at du spørg

nu har vi først en tid til ørelægen igen til maj og hvis det ikke er lukket noget mere så ska vi til ringsted og få syet det sammen igen

Det er da længe at gå med det. Er der ikke fare for betændelse i det? Synes da ikke det lyder betryggende at gå rundt med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.