Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise86 skriver: Min store har ikke, men den lille har på begge øre.
Min store har ikke, men den lille har på begge øre.
Heldigvis er børn ikke ens, dejligt at den ene slap for de dræn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Heldigvis er børn ikke ens, dejligt at den ene slap for de dræn.
Maise86 skriver: Ja bestemt. Men vi har ingen problemer haft med ham overhovedet efter han har fået lagt drænene og det er nok et år siden tror jeg. De sidder der endnu Held og lykke hos jer!
Ja bestemt. Men vi har ingen problemer haft med ham overhovedet efter han har fået lagt drænene og det er nok et år siden tror jeg. De sidder der endnu Held og lykke hos jer!
Tak skal du have. Håber vi slipper lige så nemt.
Janni. skriver: Silas skal have lagt dræn om 10 dage. Så sad lige og tænkte på hvor mange børn der egentlig har fået lagt dræn herinde. Så har dit barn/børn fået lagt dræn?
Silas skal have lagt dræn om 10 dage. Så sad lige og tænkte på hvor mange børn der egentlig har fået lagt dræn herinde.
Så har dit barn/børn fået lagt dræn?
Har selv haft dræn i!
Igennem 11 år.
Kunne næsten ikke hører som 2årig, hvor jeg så fik dræn i begge øre! I dag hører jeg helt fint
Held og lykke
FrkRaarup skriver: Har selv haft dræn i! Igennem 11 år. Kunne næsten ikke hører som 2årig, hvor jeg så fik dræn i begge øre! I dag hører jeg helt fint Held og lykke
Mange tak, skønt at høre at det virker.
Ja, begge har to gange. De har også begge fået fjernet polypper og den store har fået fjernet mandler.
De er 7-9-13 aldrig syge men de har nogle fucked up gener fra mig når det kommer til deres øre/næse/hals.
Janni. skriver: Mange tak, skønt at høre at det virker.
Jeps
Det skal nok gå, og om ikke andet kan det da kun blive bedre ;D
132319 skriver: Ja, begge har to gange. De har også begge fået fjernet polypper og den store har fået fjernet mandler. De er 7-9-13 aldrig syge men de har nogle fucked up gener fra mig når det kommer til deres øre/næse/hals.
Jeg er nu sikker på at de også har arvet en masse godt fra dig.
FrkRaarup skriver: Jeps Det skal nok gå, og om ikke andet kan det da kun blive bedre ;D
Åh ja, glæder mig til at det er overstået og resultatet begynder at vende til det positive.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128