Dræn (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

trunte89

Janni. skriver:

Man frygter altid det værste med de små pus uanset om de er 1 ½ eller 4 år+. Håber også i kommer nemt igennem den næste operation. 

Ja, det har du ret i, og sådan er det nok resten af livet
tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Nettemor

Janni. skriver:

for at i går fri til vinter. 2 gange må være nok. 

Ja det synes jeg også! Men 100000 x hellere dræn end at han har ondt konstant og sover dårligt

Anmeld

15. september 2012

Janni.

helle85 skriver:

ja min dreng har fået lagt dræn 3 gange fordi han er havde dårlig hørelse fra fødselsen han har dog fået det fjernet igen

Så det har hjulpet ham? 

Anmeld

15. september 2012

Janni.

Nettemor skriver:

Ja det synes jeg også! Men 100000 x hellere dræn end at han har ondt konstant og sover dårligt

Helt klart. 

Her er Silas sjældent påvirket om natten, men han hører dårligt. Hans stemme er meget skinger meget af tiden, tror det er fordi han ikke kan høre sig selv ret godt. 

Anmeld

15. september 2012

Janni.

trunte89 skriver:

Ja, det har du ret i, og sådan er det nok resten af livet
tak

Ja det er jo en af ulemperne ved at være forældre.. Den evige bekymring.  

Men undvære dem, kan vi jo heller ikke. 

Anmeld

15. september 2012

dorthemus

Jep to gange ´første gang da hun var 18 måneder og så igen lige da hun blev to år og fik her anden gang taget polypper også. Sikke en forandring det har medført

Anmeld

15. september 2012

Janni.

dorthemus skriver:

Jep to gange ´første gang da hun var 18 måneder og så igen lige da hun blev to år og fik her anden gang taget polypper også. Sikke en forandring det har medført

Rart at høre at det hjælper. Det styrker mig blot i at vi gør det rigtige for Silas. 

Anmeld

15. september 2012

PernilleogLouis

Jep 5 gange er vi oppe på og håber det her er den sidste

Anmeld

15. september 2012

Janni.

kicha skriver:

Jep 5 gange er vi oppe på og håber det her er den sidste

Wauw 5 gange? Det var sørme ikke så lidt!  Håber virkelig det snart er slut for jer. 

Anmeld

15. september 2012

PernilleogLouis

Janni. skriver:

Wauw 5 gange? Det var sørme ikke så lidt!  Håber virkelig det snart er slut for jer. 

Ja Krydser finger for det og ørelægen mener der er håb forude det værste er at han nu er blevet så stor at han kan huske lugten fra masken så han blir ik nem at få på bordet igen tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.