Er hjertebanken normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

babymus77

Jupiter skriver:

Årh det har jeg aldrig haft, så det bliver forhåbentligt ikke nødvendigt

Det helt normalt det stiger lidt i graviditeten:-)  så tá det ganske roligt:-) Rigtig god weekend og nyd din graviditet;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Jupiter

babymus77 skriver:

Det helt normalt det stiger lidt i graviditeten:-)  så tá det ganske roligt:-) Rigtig god weekend og nyd din graviditet;-) 

Mange tak :-)

Jeg ligger med snot i hele hovedet, så det bliver ikke mere afslappet end det

Anmeld

14. september 2012

Jeia

Jupiter skriver:

Ja jeg har de sidste 3 dages tid haft hjertebanken i perioder. det er tiltaget lidt hen ad vejen, og jeg fremprovokerer det på ingen måde.

Efter beregning er jeg 4+1, og jeg har ikke drukket mere end en mild kop kaffe om dagen siden jeg testede positiv i mandags. I dag har jeg ikke drukket kaffe endnu, så tænker at det ikke kan være koffeinen der sætter gang i systemet...

Kan det have noget med graviditeten at gøre? Og er der noget jeg kan gøre for at forhindre det?

Det havde jeg også i starten af denne graviditet og skyldtes at jeg havde for højt stofskifte, jeg kom i behandling og nu er mit stofskifte normalt og jeg har ikke hjertebanken mere

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

Jeia skriver:

Det havde jeg også i starten af denne graviditet og skyldtes at jeg havde for højt stofskifte, jeg kom i behandling og nu er mit stofskifte normalt og jeg har ikke hjertebanken mere

Det kan være jeg lige skal nævne det for lægen på mandag, når jeg nu alligevel skal derop

Anmeld

14. september 2012

Linsi

Jupiter skriver:

Ja jeg har de sidste 3 dages tid haft hjertebanken i perioder. det er tiltaget lidt hen ad vejen, og jeg fremprovokerer det på ingen måde.

Efter beregning er jeg 4+1, og jeg har ikke drukket mere end en mild kop kaffe om dagen siden jeg testede positiv i mandags. I dag har jeg ikke drukket kaffe endnu, så tænker at det ikke kan være koffeinen der sætter gang i systemet...

Kan det have noget med graviditeten at gøre? Og er der noget jeg kan gøre for at forhindre det?

det er helt normalt at pulsen stiger når du r gravid.. det ubehageligt men man vænner sig til det

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

Lindi skriver:

det er helt normalt at pulsen stiger når du r gravid.. det ubehageligt men man vænner sig til det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.