Er hjertebanken normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.623 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Jupiter

Ja jeg har de sidste 3 dages tid haft hjertebanken i perioder. det er tiltaget lidt hen ad vejen, og jeg fremprovokerer det på ingen måde.

Efter beregning er jeg 4+1, og jeg har ikke drukket mere end en mild kop kaffe om dagen siden jeg testede positiv i mandags. I dag har jeg ikke drukket kaffe endnu, så tænker at det ikke kan være koffeinen der sætter gang i systemet...

Kan det have noget med graviditeten at gøre? Og er der noget jeg kan gøre for at forhindre det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

lisesp83

I morgen er jeg 19+0 i min graviditet, og jeg oplever det også

Så jeg følger lige med her

Anmeld

14. september 2012

Underskøn

Sådan havde jeg det også, efterhånden som baby blev større i større blev det faktisk mere voldsomt. Kunne virkelig slå som havde man lige spurtet en km. Om det er normalt ved jeg ikke, ville bare sige at du ihvertfald ikke er alene 

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

lisesp83 skriver:

I morgen er jeg 19+0 i min graviditet, og jeg oplever det også

Så jeg følger lige med her

Det er du velkommen til

man bliver lidt nervøs, for det føles ikke som forpustet-hjertebanken.. Det er helt umotiveret...

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

Underskøn skriver:

Sådan havde jeg det også, efterhånden som baby blev større i større blev det faktisk mere voldsomt. Kunne virkelig slå som havde man lige spurtet en km. Om det er normalt ved jeg ikke, ville bare sige at du ihvertfald ikke er alene 

Årh det er dejligt at høre - så er det nok ikke farligt

Anmeld

14. september 2012

lisesp83

Jupiter skriver:

Det er du velkommen til

man bliver lidt nervøs, for det føles ikke som forpustet-hjertebanken.. Det er helt umotiveret...

Det er også præcis sådan hos mig. Selv når jeg bare sidder og slapper af på sofaen, så kommer det helt umotiveret

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

lisesp83 skriver:

Det er også præcis sådan hos mig. Selv når jeg bare sidder og slapper af på sofaen, så kommer det helt umotiveret

Yeps, lige nøjagtigt!

Men hvis flere har det, så er jeg ikke så nervøs.

Der ville nok være slået flere faresignaler op omkring det, hvis det var af stor betydning, tror du ikke?

Anmeld

14. september 2012

lisesp83

Jupiter skriver:

Yeps, lige nøjagtigt!

Men hvis flere har det, så er jeg ikke så nervøs.

Der ville nok være slået flere faresignaler op omkring det, hvis det var af stor betydning, tror du ikke?

Jeg tror nu heller ikke, at det er et faresignal.

Men derimod vores kroppe, som er fyldt med hormoner, og maverne der lige pludselig indeholder noget

Anmeld

14. september 2012

mulle85

jeg har det også selv, er i uge 33 nu, og det siges altså at det er ganske normalt og der intet andet er og gør end ligge sig ned og slappe af, det noget med blodet i kroppen vist pumper hurtigere eller sådan noget som gravid!

Anmeld

14. september 2012

mulle85

jeg har det også selv, er i uge 33 nu, og det siges altså at det er ganske normalt og der intet andet er og gør end ligge sig ned og slappe af, det noget med blodet i kroppen vist pumper hurtigere eller sådan noget som gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.