Er hjertebanken normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

christina92

Hej piger

Jeg er 36+6 i dag, og har on/off igennem hele graviditeten til tider døjet med hjertebanken. der er intet system og kan gå længe imellem og i nogle perioder er det næsten dagligt.

Intet tyder på at der skulle være noget galt, så mon ikke det bare er fordi kroppen arbejder ?

Bliver det til direkte tryggen for brystet og smerter under brystet skal i derimod være opmærksomme på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

crille

Oplevede det også, men dog primært i starten af graviditeten. Der sker meget i kroppen og pulsen bliver automatisk højere. 

Men godt du får ro på om det, for bliver man nervøs også er det svært at stoppe. Bare træk vejret dybt og helt ned i maven og hurtigt er det væk igen. men det er ikke rart, kan godt huske det.

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

mulle85 skriver:

jeg har det også selv, er i uge 33 nu, og det siges altså at det er ganske normalt og der intet andet er og gør end ligge sig ned og slappe af, det noget med blodet i kroppen vist pumper hurtigere eller sådan noget som gravid!

Tak for det

Anmeld

14. september 2012

mulle85

Jupiter skriver:

Tak for det

det var skam så lidt!

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

crille skriver:

Oplevede det også, men dog primært i starten af graviditeten. Der sker meget i kroppen og pulsen bliver automatisk højere. 

Men godt du får ro på om det, for bliver man nervøs også er det svært at stoppe. Bare træk vejret dybt og helt ned i maven og hurtigt er det væk igen. men det er ikke rart, kan godt huske det.

Ja jeg tager det bare stille og roligt, det er sådan set også det eneste jeg kan, for man bliver da forpustet så let

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

christina92 skriver:

Hej piger

Jeg er 36+6 i dag, og har on/off igennem hele graviditeten til tider døjet med hjertebanken. der er intet system og kan gå længe imellem og i nogle perioder er det næsten dagligt.

Intet tyder på at der skulle være noget galt, så mon ikke det bare er fordi kroppen arbejder ?

Bliver det til direkte tryggen for brystet og smerter under brystet skal i derimod være opmærksomme på det

Her er slet ikke trykken eller ondt, det er kun hjertet der pumper lidt hurtigere

Så det er jo en god ting

Anmeld

14. september 2012

christina92

Jupiter skriver:

Her er slet ikke trykken eller ondt, det er kun hjertet der pumper lidt hurtigere

Så det er jo en god ting

Det vil jeg mene

Anmeld

14. september 2012

crille

Jupiter skriver:

Ja jeg tager det bare stille og roligt, det er sådan set også det eneste jeg kan, for man bliver da forpustet så let

hehe ja, der skal ikke meget til  

Anmeld

14. september 2012

babymus77

Det havde jeg også!! Der skal også meget mere blod rundt i kroppen end normalt;-) Så det normalt... Hvis man har tendens til forhøjet bt så kan man jo lige smutte forbi doktoren og få tjekket det!!! :-) 

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

babymus77 skriver:

Det havde jeg også!! Der skal også meget mere blod rundt i kroppen end normalt;-) Så det normalt... Hvis man har tendens til forhøjet bt så kan man jo lige smutte forbi doktoren og få tjekket det!!! :-) 

Årh det har jeg aldrig haft, så det bliver forhåbentligt ikke nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.