Skal til NF i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Mon ikke det gør? Det ved jo godt, at ventetiden er ulidelig! 

Jo det tror jeg også! Hun startede bare med at sige efter kl 13, men så sagde hun at de måske kunne ringe i løbet af formiddagen, så nu må jeg se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Miss Kat

Det er en lille smule frisk blod jeg har og jeg blev skannet nede fra i går, så sekretæren mente det godt kunne være fordi de havde rodet lidt rundt, men hun får en sygeplejerske til at ringe til mig!

Åhh har du været igennem det to gange stakkels, det må være så hårdt!

Ja, sjovt er det ikke.

Okay, så bliver jeg da noget mere fortrøstningsfuld på dine vegne! Det lyder da meget sandsynligt, det bare er derfor! Alle slimhinder bliver jo meget mere sårbare under graviditeten og begynder nemt at bløde, så det synes jeg da lyder helt plausibelt, at det skulle være forklaringen. 

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Nej, sjovt er det ikke.

Okay, så bliver jeg da noget mere fortrøstningsfuld på dine vegne! Det lyder da meget sandsynligt, det bare er derfor! Alle slimhinder bliver jo meget mere sårbare under graviditeten og begynder nemt at bløde, så det synes jeg da lyder helt plausibelt, at det skulle være forklaringen. 

Tusind tak, jeg og håber alt hvad jeg overhovedet kan og prøver at lade være med at være alt for ked af det!

Jeg fik lagt to æg op og har haft ondt i højre side, men hende der skannede mig i går, mente ikke, at det sidste æg havde sat sig der...

Anmeld

14. september 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Tusind tak, jeg og håber alt hvad jeg overhovedet kan og prøver at lade være med at være alt for ked af det!

Jeg fik lagt to æg op og har haft ondt i højre side, men hende der skannede mig i går, mente ikke, at det sidste æg havde sat sig der...

Jeg blev faktisk også tjekket for graviditet uden for livmoderen under sidste graviditet, fordi jeg havde ondt i siden. Da det ikke var tilfældet, fortalte de, at det godt bare kan være hormoner fra æggestokkene.

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jo det tror jeg også! Hun startede bare med at sige efter kl 13, men så sagde hun at de måske kunne ringe i løbet af formiddagen, så nu må jeg se.

Åh, der er da frygtelig længe til kl. 13!

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Åh, der er da frygtelig længe til kl. 13!

Jeg håber også hun ringer inden! Men det tror jeg nu også de er så søde derude!

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Jeg blev faktisk også tjekket for graviditet uden for livmoderen under sidste graviditet, fordi jeg havde ondt i siden. Da det ikke var tilfældet, fortalte de, at det godt bare kan være hormoner fra æggestokkene.

Ok også selvom det kun er i den ene side?

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg håber også hun ringer inden! Men det tror jeg nu også de er så søde derude!

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Tusind tak og undskyld jeg endte med at spamme din tråd om dine bekymringer, det var slet ikke meningen!

Glæder mig til en god up-date fra dig senere i dag

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Tusind tak og undskyld jeg endte med at spamme din tråd om dine bekymringer, det var slet ikke meningen!

Glæder mig til en god up-date fra dig senere i dag

Det er helt ok - hvis tråden kunne hjælpe os begge, har det jo ingen betydning.. Så kommer der jo bare lidt flere sider, og det har jo ingen betydning (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.