Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Ja nu var jeg lige så glad og så går jeg på toilettet og bløder lidt håber så meget, at det ikke er noget!
Ja nu var jeg lige så glad og så går jeg på toilettet og bløder lidt håber så meget, at det ikke er noget!
Puha, pletblødninger er frygtelige! Ved hvordan du har det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Puha, pletblødninger er frygtelige! Ved hvordan du har det!
Jeg aner bare intet om, om det kan være dårlige tegn eller det er ingenting åhh hvorfor åbner telefonen først om 30 minutter
Ventetiden er ulidelig.. for at alt er ok!
Åh, hvor er der længe til 10.30 altså..
Anonym skriver: Ventetiden er ulidelig.. for at alt er ok! Åh, hvor er der længe til 10.30 altså..
Anonym skriver: Skal til NF i dag er er rystende nervøs! Har det værre end når jeg skal til eksamen! Er primært nervøs for, at der ikke er hjerteblink, at graviditeten ikke sidder hvor den skal eller at der er noget galt med spiren. Vi har ikke været til TS, så det er dermed første gang vi skal se spiren.. Jeg havde én lille pletblødning for to dage siden (primært gammelblodig!), så det er nok den, der spørger i mit hoved.. Nogen gode råd til, hvordan jeg kan få lidt ro i maven inden vi skal afsted? - aNoNyM
Skal til NF i dag er er rystende nervøs! Har det værre end når jeg skal til eksamen!
Er primært nervøs for, at der ikke er hjerteblink, at graviditeten ikke sidder hvor den skal eller at der er noget galt med spiren. Vi har ikke været til TS, så det er dermed første gang vi skal se spiren..
Jeg havde én lille pletblødning for to dage siden (primært gammelblodig!), så det er nok den, der spørger i mit hoved..
Nogen gode råd til, hvordan jeg kan få lidt ro i maven inden vi skal afsted?
- aNoNyM
tarkoflen skriver: Ja den så, og så skal jeg sikkert vente på, at der er en der kan ringe tilbage Jeg er sikker på at din skanning nok skal gå godt!
Ja den så, og så skal jeg sikkert vente på, at der er en der kan ringe tilbage Jeg er sikker på at din skanning nok skal gå godt!
Er det læge eller gynækolog?
Tak, håber du har ret!
FrkZier skriver: jeg krydser ALT hvad jeg har, og jeg sender såå mange varme tanker afsted og ber for at spiren har det godt
jeg krydser ALT hvad jeg har, og jeg sender såå mange varme tanker afsted og ber for at spiren har det godt
Tak, hvor er du sød.. Må næsten knibe en lille tåre..
Anonym skriver: Tak, hvor er du sød.. Må næsten knibe en lille tåre..
FrkZier skriver: og uanset hvad der sker, er jeg lige her
og uanset hvad der sker, er jeg lige her
Tak søde! Det betyder SÅ meget!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128