Skal til NF i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Jeg håber virkelig ikke at det kan gå fra lykke i går til et dårligt udfald i dag, det er ikke til at bære!

Ked af at det endte dårligt for dig! Blødte du meget?

Første gang, da jeg havde en biokemisk graviditet, startede det bare med noget lidt rosafarvet udflåd og begyndte så at bløde som en mens dagen efter. Men det er du for langt henne til (jeg læste din tråd forleden dag).

Min spontane abort startede med en lillebitte smule brunligt udflåd, som varede nogle dage og så kom stormfloden af frisk, rødt blod (det punkt hvor man bare VED at nu er det slut). Indtil da havde jeg bare fået at vide af vagtlægen, at det er helt almindeligt og ufarligt, når det bare er en smule brunligt blod... Yeah right....

Anyways, jeg synes ikke, du skal male fanden på væggen endnu, for det ER altså også helt almindeligt med nogle bittesmå pletblødninger! Men for søren, hvor kan de bekymre!

Jeg krydser i dén grad fingre for jer, og håber på en lettet status senere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Puha, ved godt du har ret, men tør ikke forvente hjerteblink og sprællende bebs.. 

jeg tabte 5 graviditeter inden jeg kom til 1 nf... der sad nerverne også ude på tøjet...  men der var en klog kvinde der sagde til mig: forvent det bedste, for hvis det værste sker kan du ikke forberede dig på det alligvel, og du vil alligevel blive ked af det. 

Så prøv at få det gode ud af det.. 

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

jeg tabte 5 graviditeter inden jeg kom til 1 nf... der sad nerverne også ude på tøjet...  men der var en klog kvinde der sagde til mig: forvent det bedste, for hvis det værste sker kan du ikke forberede dig på det alligvel, og du vil alligevel blive ked af det. 

Så prøv at få det gode ud af det.. 

Det er nok rigtigt nok - men hold da op, hvor er det nemmere sagt end gjort!

Anmeld

14. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det er nok rigtigt nok - men hold da op, hvor er det nemmere sagt end gjort!

Jeg ved det.. nu er der heldigvis kun 1 time til..

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg ved det.. nu er der heldigvis kun 1 time til..

JA! Åh, kan slet ikke overskue, hvis der er ventetid! 

Anmeld

14. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

JA! Åh, kan slet ikke overskue, hvis der er ventetid! 

mon dog så tideligt ...

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

mon dog så tideligt ...

Håber det ikke! 

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Første gang, da jeg havde en biokemisk graviditet, startede det bare med noget lidt rosafarvet udflåd og begyndte så at bløde som en mens dagen efter. Men det er du for langt henne til (jeg læste din tråd forleden dag).

Min spontane abort startede med en lillebitte smule brunligt udflåd, som varede nogle dage og så kom stormfloden af frisk, rødt blod (det punkt hvor man bare VED at nu er det slut). Indtil da havde jeg bare fået at vide af vagtlægen, at det er helt almindeligt og ufarligt, når det bare er en smule brunligt blod... Yeah right....

Anyways, jeg synes ikke, du skal male fanden på væggen endnu, for det ER altså også helt almindeligt med nogle bittesmå pletblødninger! Men for søren, hvor kan de bekymre!

Jeg krydser i dén grad fingre for jer, og håber på en lettet status senere. 

Det er en lille smule frisk blod jeg har og jeg blev skannet nede fra i går, så sekretæren mente det godt kunne være fordi de havde rodet lidt rundt, men hun får en sygeplejerske til at ringe til mig!

Åhh har du været igennem det to gange stakkels, det må være så hårdt!

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

TAK!

Har snakket med sekretæren og hun får en sygeplejerske til at ringe til mig! Så nu håber jeg bare det bliver her i formiddag...

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Har snakket med sekretæren og hun får en sygeplejerske til at ringe til mig! Så nu håber jeg bare det bliver her i formiddag...

Mon ikke det gør? Det ved jo godt, at ventetiden er ulidelig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.