Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
for og at alt er som det skal være!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Kat skriver: for og at alt er som det skal være!!
Tusind tak!
tarkoflen skriver: Ja nu var jeg lige så glad og så går jeg på toilettet og bløder lidt håber så meget, at det ikke er noget!
Ja nu var jeg lige så glad og så går jeg på toilettet og bløder lidt håber så meget, at det ikke er noget!
Årh nej... håber bestemt ikke, det er noget....
Har selv prøvet det der med ulykkelig udgang. MEN det behøver ikke være skidt, det kan godt bare være pletblødninger....!
Miss Kat skriver: Årh nej... håber bestemt ikke, det er noget.... Har selv prøvet det der med ulykkelig udgang. MEN det behøver ikke være skidt, det kan godt bare være pletblødninger....!
Anonym skriver: Er det læge eller gynækolog? Tak, håber du har ret!
Er det læge eller gynækolog?
Tak, håber du har ret!
tarkoflen skriver: Jeg ringer ud på klinikken, men ved ikke om jeg burde have ringet til min egen læge... Nu må jeg se hvad de siger!
Jeg ringer ud på klinikken, men ved ikke om jeg burde have ringet til min egen læge... Nu må jeg se hvad de siger!
Ellers må du jo gøre det bagefter! for at alt er godt!
Anonym skriver: Ellers må du jo gøre det bagefter! for at alt er godt!
tarkoflen skriver: Ja der er ikke andet for!Tusind tak og jeg for dig
Ja der er ikke andet for!Tusind tak og jeg for dig
TAK!
Anonym skriver: Skal til NF i dag er er rystende nervøs! Har det værre end når jeg skal til eksamen! Er primært nervøs for, at der ikke er hjerteblink, at graviditeten ikke sidder hvor den skal eller at der er noget galt med spiren. Vi har ikke været til TS, så det er dermed første gang vi skal se spiren.. Jeg havde én lille pletblødning for to dage siden (primært gammelblodig!), så det er nok den, der spørger i mit hoved.. Nogen gode råd til, hvordan jeg kan få lidt ro i maven inden vi skal afsted? - aNoNyM
Skal til NF i dag er er rystende nervøs! Har det værre end når jeg skal til eksamen!
Er primært nervøs for, at der ikke er hjerteblink, at graviditeten ikke sidder hvor den skal eller at der er noget galt med spiren. Vi har ikke været til TS, så det er dermed første gang vi skal se spiren..
Jeg havde én lille pletblødning for to dage siden (primært gammelblodig!), så det er nok den, der spørger i mit hoved..
Nogen gode råd til, hvordan jeg kan få lidt ro i maven inden vi skal afsted?
- aNoNyM
hold hele tiden fast i der intet er galt med jeres spirer... .. sørg for ikke at stresse over det og træk vejret dybt. hør noget musik der gør dig glad.. og forvent den livligste lille baby
Camillos skriver: hold hele tiden fast i der intet er galt med jeres spirer... .. sørg for ikke at stresse over det og træk vejret dybt. hør noget musik der gør dig glad.. og forvent den livligste lille baby
Puha, ved godt du har ret, men tør ikke forvente hjerteblink og sprællende bebs..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128