Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jep, fandt ud af det sidste år. Men bruger ikke uldundertøj så det er blevet ved at være Info
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det vidste jeg ikke.. men sys nu os marts har været "uld kandidat" de sidste par år ??
Solstrålebørn skriver: Ja jeg må være en af de langsomme.... Vidst I at månederne som slutter med R er månederne hvor man anbefaler at børnene har uld undertøj på? Månederne er fra September frem til Februar... Jeg vidste det overhovedet ikke... Nok fordi jeg aldrig har brugt uld undertøj...
Ja jeg må være en af de langsomme....
Vidst I at månederne som slutter med R er månederne hvor man anbefaler at børnene har uld undertøj på?
Månederne er fra September frem til Februar...
Jeg vidste det overhovedet ikke... Nok fordi jeg aldrig har brugt uld undertøj...
Jep, har vist læst det herinde i forskellige "hvad giver du dit barn på til vinter"-tråde (:
Jeps! Det fortalte min SP, da Laura var spæd En god tommelfingerregel, men ikke altid fyldestgørende
Loa skriver: Har jeg godt nok aldrig hørt før.... Men ville da godt nok nødigt putte min datter i uldundertøj i disse dage. Syntes det er rigeligt varmt med alm undertøj
Har jeg godt nok aldrig hørt før.... Men ville da godt nok nødigt putte min datter i uldundertøj i disse dage. Syntes det er rigeligt varmt med alm undertøj
Har det også sådan... September er jo en varm måned, hvis vejret er med...
Haha, nej.. Det vidste jeg godt nok ikke
Vidste det ikke, nej. Men synes dog det er lidt latterligt, da september en del år stadig er en varm måned, hvorimod marts de fleste år stadig er en vintermåned i forhold til temperatur og vejr
Tommelfingerregler kan være meget gode, men der er jo ikke tale om nogen naturlov, og jeg ville nu nok først og fremmest se på temperaturen og bruge min sunde fornuft.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128