Hej søde damer..
Jeg står i et dilemma..
Min datter er 9 måneder gammel. Hun har været vant til at falde i søvn med babsen i munden, søgt og søgt hele natten, og kun kunnet sove igen når babsen er tilbage i munden. Det har jeg som sådan ikke haft noget problem med, indtil i denne uge...
Når hun skulle puttes til natten, spiste hun fra begge bryster og vågnede derefter HELT op og keglede rundt i vores seng. Sat sig op, kravlede rundt, og ville i det hele taget ikke putte ved min babs og sove.. Det resulterede igår i at hun blev ved med at køre sig selv op så hun var vågen til klokken 3:30 i nat før hun overgav sig...

Hun er vandt til at sove mellem klokken 19:15-20:15.
Det var sååå hårdt i nat at jeg idag besluttede at nu skulle hun lære at sove i egen seng, falde i søvn der, og uden min babs i munden!
Det holdt hårdt, og mange tårer og frustrationen senere lykkedes det. Det tog 3 kvarter. Hun fik ikke lov at græde sig selv i søvn, bare rolig! Jeg tog hende op hver gang hun græd "rigtigt" og ikke bare brokkede sig. Trøstede hende, fik hende til at falde til ro, og lagde hende tilbage i sengen. Til sidst overgav hun sig og lagde sig til at sove.. Det er 30 minutter siden.

Men... Her kommer dilemmaet. Hvad skal jeg gøre i nat????
Er hun for lille til at undvære babsen hele natten? Eller skal jeg køre samme stil i nat? Selvfølgelig tilbyde hende vand, hvis hun er tørstig.
Jeg er i vildrede. Hun er vant til at sove hos os...
Håber på hjælp!!!!
Kram
Anmeld