juhu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2009

Siber

linemus skriver:

Puha, det lyder hårdt. Men tænk på så snart det er overstået, og hvor bedre I allesammen får det. Pigerne skal nok klare det Er du blevet rask igen?

ja det er jeg, men det kan jeg læse du ikke er, øv!

Men lidt snot har jeg da, men det kan ligeså vel være pollen!

Men desværre er jeg begyndt at få ondt i min strube ( jeg har for lavt stofskifte, og er faktisk lidt bekymret for at jeg er ved at udvikle struma) ja nu skal jeg jo ikke være hypokonder, men det er lidt øv! skal til læge den 2 juni og tjekkes!

Har du egentlig  fået job? kan ikke huske det!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

linemus

Puha, det lyder da ikke så godt. Håber lægen siger noget godt.

Nej, jeg har ikke fået job endnu, men jeg har heller ikke været så aktivt søgende. MEN jeg har lige sendt to ansøgninger på de første relevante jobannoncer jeg har fundet, og det er en fed følelse. Også selvom jeg tvivler på, jeg kommer i betragtning, for de kræver jo erfaring, og det kan jeg ikke prale af 

Nå, nu må jeg altså i seng  Sov godt, når du engang får lov.

Knus

Anmeld

21. maj 2009

ka li ja

linemus skriver:

Spændende... Har du problemer med at falde i søvn?  Ej, jeg er ikke meget bedre - har meningsløse serier kørende, men jeg kigger ikke rigtig. Er næsten på vej i seng, men jeg skal jo lige følge op på aftenens aktivitet herinde. Jeg er faktisk stadig syg - er det ikke bare synd?

jaja nej man er vel nattemenneske!
jeg fik besøg, derfor smuttede jeg.

jo det var da vildt du stadig er syg?! det har da varet et stykke tid efterhånden... jo det er synd

nu vil jeg kigge på din opskrift line, og så blir den nok lavet senere

Anmeld

21. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

jaja nej man er vel nattemenneske!
jeg fik besøg, derfor smuttede jeg.

jo det var da vildt du stadig er syg?! det har da varet et stykke tid efterhånden... jo det er synd

nu vil jeg kigge på din opskrift line, og så blir den nok lavet senere

Ska' du lave kagen?? Uhm, måske sku' man overveje at køre en tur

Anmeld

21. maj 2009

ka li ja

juhuuu ja så laver jeg med glæde kage!!

jeg har så ondt i skallen at jeg er nødt til at ha noget sødt!!
kom for sent i seng og arthur vågnede kl 6.. så er sur, træt og sølle.. venter bare på bruggsen åbner!!!

Anmeld

21. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

juhuuu ja så laver jeg med glæde kage!!

jeg har så ondt i skallen at jeg er nødt til at ha noget sødt!!
kom for sent i seng og arthur vågnede kl 6.. så er sur, træt og sølle.. venter bare på bruggsen åbner!!!

Øv. Mine børn er heller ikke populære - de vågnede 6.30. Det er bare ikke i orden på en helligdag. Jeg gik også for sent i seng, og så kunne jeg ikke sove, fordi jeg hostede så meget. Glæder mig allerede til at skulle i seng i aften - det er da lidt trist... Måske man skulle bage en kage... men så skal jeg først rydde op i køkkenet... suk...

Anmeld

21. maj 2009

Louise mortil4

linemus skriver:

Øv. Mine børn er heller ikke populære - de vågnede 6.30. Det er bare ikke i orden på en helligdag. Jeg gik også for sent i seng, og så kunne jeg ikke sove, fordi jeg hostede så meget. Glæder mig allerede til at skulle i seng i aften - det er da lidt trist... Måske man skulle bage en kage... men så skal jeg først rydde op i køkkenet... suk...

kommer du og tager mit køkken bagefter Det er nu ikke så slemt rodet, men sys sgu altid der ligger en masse skrammel der ude som egentlig ikke hører til der ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.