juhu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

ka li ja

ja jeg er så lige kommet!...
vi har været til 2 års fødselsdag i dag
 og morten er lige smuttet ud for at spille, så jeg sidder her og glor skiftevis com og tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

linemus

Siber skriver:

tittebøh, jeg re her også!
Min mand er faldet i søvn på sofaen, og vi sidder oppe og venter besøg fra DK. Andreas brødre og kærste, de skal hjælpe os med at flytte!

Jeg glæder mig til det er overstået!

Hej hop SIber

Hej Siber

Hvornår er det I skal flytte? Nå ja, det er nok nu, siden de kommer for at hjælpe jer... Hvornår kan I flytte ind? Håber I får det overstået hurtigt og smertefrit

Anmeld

20. maj 2009

ka li ja

haha siber venter i besøg nu???

Anmeld

20. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

ja jeg er så lige kommet!...
vi har været til 2 års fødselsdag i dag
 og morten er lige smuttet ud for at spille, så jeg sidder her og glor skiftevis com og tv

Hvad ser du?

Anmeld

20. maj 2009

ka li ja

travel & living... discovery..
der er noget om island

Anmeld

20. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

travel & living... discovery..
der er noget om island

Spændende... Har du problemer med at falde i søvn?  Ej, jeg er ikke meget bedre - har meningsløse serier kørende, men jeg kigger ikke rigtig. Er næsten på vej i seng, men jeg skal jo lige følge op på aftenens aktivitet herinde. Jeg er faktisk stadig syg - er det ikke bare synd?

Anmeld

21. maj 2009

Siber

linemus skriver:

Hej Siber

Hvornår er det I skal flytte? Nå ja, det er nok nu, siden de kommer for at hjælpe jer... Hvornår kan I flytte ind? Håber I får det overstået hurtigt og smertefrit

hej Line,
ja vi flytter på fredag. Vi har lejet en stor lastbil, også er det ellers bare igang.
Vi har flyttet over 30 flytte kasser, så egentlig er det bare køkkenet der skal pakkes ned og så møbler der skal flyttes!

jeg orker næsten ikke, og er hlet grædefærdig ved tanken. men jeg må tænke positivt. Det bliver fantastisk når det er overstået, tæt på job, BH og vores dag bliver nemmere at få til at hænge sammen.
Jeg får bare så dårlig samvittighed overfor tøserne, men egentlig er de jo lige glade, Alma glæder sig bare til sit nye værelse!

Knus Siber

Anmeld

21. maj 2009

Siber

ka li ja skriver:

haha siber venter i besøg nu???

ja GPS en siger at de ankommer kl. 00.45. Så om en halv time skal jeg lige holde mig vågen. Andreas er gået i braderne på sofaen. Han har også kørt hårdt på her på det sidste. Stod op kl 4.00 for at køre hen i det nye hus og male, og igen her til aften

Stakkels mand, så jeg lader ham sove

Anmeld

21. maj 2009

Sweet1978

Er her lidt fra og til spiller et skægt spil på FB, som tager meget af min tid, men skal da jævnligt lige tjekke om der er et indlæg der kræver et svar. Er her nok ½-1 time endnu, synes ikke rigtig jeg er træt endnu og skal ikke op efter noget imorgen. Tøsen har jo fri, ja det har hun faktisk hele næste uge med, dag dagplejen skal på kursus.

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Puha, det lyder hårdt. Men tænk på så snart det er overstået, og hvor bedre I allesammen får det. Pigerne skal nok klare det Er du blevet rask igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.