juhu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Nadi

Er der nogle fræk damer på linjen i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Mary

Ggggggraaaaaauw

Anmeld

20. maj 2009

Nadi

Skønt at se der er andre end mig der ikke har et liv åbenbart
Hva søren laver alle folkene her til aften??

Jeg burde egentlig heller ikke sidde her, men jeg gider heller ikke rydde op. Selvom jeg burde, jo jeg gør det lige. Så bliver manden min så glad når han kommer hjem.

Anmeld

20. maj 2009

Ny mor

Intet liv her i aften ....manden er i kbh til i morgen, Marius lånt ud til farmor og farfar og Julius sover som en sten

Anmeld

20. maj 2009

Nadi

Ny mor skriver:

Intet liv her i aften ....manden er i kbh til i morgen, Marius lånt ud til farmor og farfar og Julius sover som en sten

Skøøøøønt!!!

Anmeld

20. maj 2009

ivfmarie

Hej tøser

Jeg er her lige kortvarigt... Jeg skal arbejde i morgen, så jeg hopper snart i kanen. Jeg skal bare lige tjekket om verden står nogenlunde stabilt til. Jeg har været på 2-dages kursus i Århus, så det er et stykke tid siden jeg har haft  lukket op for den direkte forbindelse til livet udenfor min egen lille verden.
Casper og ungerne har "ferie" til på mandag nu, og jeg skal arbejde torsdag, fredag, lørdag og søndag  , så ingen familiefridage til mig.

Det bliver lidt spændende at jobbe i weekenden - det er min første "helt-alene-hele-weekenden"-vagt, så jeg håber ikke at der sker al muligt uforudset.

Marie

Anmeld

20. maj 2009

Tynen

Jeg er her mentalt...Hvorfor sover mit barn ikke endnu???!!!!! 

Anmeld

20. maj 2009

Kaufie

Jeg er her kun for at tjekke diverse steder min venindes mand kan have fortalt om fødslen af deres barn. Hun skulle have kejsersnit idag - og havde lovet at manden ville sende opdateringer, når han blev sendt hjem (de bor i London, hvor manden så åbenbart ikke kan være på hospitalet om natten) Men forgæves....... begynder at blive lidt bekymret.....

Mette, der vil ind og kærste lidt...

Anmeld

20. maj 2009

linemus

Vi har lige set film, så nu sku' jeg lige tjekke herinde, inden jeg skal se dyner.

Marie: Øv, sikke en "ferie". Men nu bliver jeg nysgerrig - hvad laver man alene på en fertilitetsklinik i weekenden??

- Line

Anmeld

20. maj 2009

Siber

tittebøh, jeg re her også!
Min mand er faldet i søvn på sofaen, og vi sidder oppe og venter besøg fra DK. Andreas brødre og kærste, de skal hjælpe os med at flytte!

Jeg glæder mig til det er overstået!

Hej hop SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.