udredning (børne psyk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Lone Jakobsen

MortilMogL skriver:

I skal der ud.
Vis jeg var jeg ville jeg gå gennem egen læge, ellers er der to års ventetid
Vi er igennem det samme.

æv at i er igennem det samme.

har kontaktet lægen som gerne vil hjælpe. hun siger at der lige er trådt en ny regel i kraft, så der max må være 2 mdr. ventetid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Lone Jakobsen

roenlund skriver:

jeg vil sige oftest både og, jeg er lærer og det kommer meget an på hvad de kigger efter. Ofte kommer der først en psykolog ud på skolen og snakker med ham og laver forskellige ting herefter vil i ofte skulle derind. Desværre er der ofte meget lang ventetid, i den kommune hvor jeg arbejder er der fra vi indstiller et barn til de for tildelt en psykolog lige nu 9 mdr ventetid hvilket ofte ikke bliver overholdt og derefter er der ventetid imellem hver eneste undersøgelse/aftale. hvis det er noget der kan klares gennem egen læge eller med en psykolog der er selvbetalt ville jeg altid gøre dette.

Mia

tak for dit svar

jeg har snakket med lægen som siger at der kun er 2 mdr. ventetid her i kommunen. det er en ny regel der lige er trådt i kraft.

vi har tidligere haft ppr. ude og se ham, teste ham og give en vurdering af ham. men den gang sagde de nej til en udredning. vi håber at de vil hjælpe ham nu. min søn har det desværre rigtigt dårligt i skolen, og jeg har næsten dagligt hans lærer eller skole leder i røret

Anmeld

12. september 2012

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Håber det går nemt for jer, men kan desværre ikke svare!  Kan se Rasmus er startet i BH

tak skal du have men det tror jeg nu ikke det kommer til.

ja han er ved at blive stor min yngste

Anmeld

12. september 2012

roenlund

Lone Jakobsen skriver:

tak for dit svar