Desperate efter hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Mor til Ella

Mivsen skriver:

Hov ved ik hvofor indlægget kom to gange.

Tak, hvor er i søde.

Er faktisk lettet og samtidig rigtig nervøs. Og en smule sur over det tog så lang tid at sk*de på mine nærmest meninger om det var noget pjat, at tage ham til kiro. Til jeg endelig sagde nu er der NU. Har hele tiden sagt jeg kan mærke det ikke bare var skab.

Men nu er vi i gang, og er spændt på i nat.

Har ham nogen gange inde, men der også lidt urimelig for kæresten. For han ligger stadig fuldstændig urolig.

Rigtig god dag.

Hej.

Hvordan går det med soveproblemet?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Mivsen

Mor til Ella skriver:

Hej.

Hvordan går det med soveproblemet?????

Søvnproblemer... Hva det?

ej, dejligt du spørg. Jeg har fået en 'ny' dreng, som er udvilet og lige pludselig kan en hel masse.

han har været ved kiroprakter 3 gange nu, og fra første behandling er der sket forandring. Fra at rende inde ved ham 15-30 gange hver nat, er jeg derinde 1, maks 2 gange. Det fuldstændig fantastisk. Og om dagen sover han også meget bedre. Tager ofte 2 timer formiddag og 1-1,5 om eftermiddagen.

Det helt vildt, efter første besøg, begyndte han at sige ord, gå rundt ved ting, gå med sin gåvogn og lege selv. 

Kiroprakteren siger at hun godt kan forstå han har brokket sig. Både ryg og nakke er skæv. men vi er godt på vej til at rette det. Vi skal muligvis komme ved hende til han er 2år, men så kun hver 3, evt 6 mdr.

har kun godt og sige om kiroprakter, det har hjulpet os, det som at få et nyt liv

Anmeld

30. september 2012

Mor til Ella

Mivsen skriver:

Søvnproblemer... Hva det?

ej, dejligt du spørg. Jeg har fået en 'ny' dreng, som er udvilet og lige pludselig kan en hel masse.

han har været ved kiroprakter 3 gange nu, og fra første behandling er der sket forandring. Fra at rende inde ved ham 15-30 gange hver nat, er jeg derinde 1, maks 2 gange. Det fuldstændig fantastisk. Og om dagen sover han også meget bedre. Tager ofte 2 timer formiddag og 1-1,5 om eftermiddagen.

Det helt vildt, efter første besøg, begyndte han at sige ord, gå rundt ved ting, gå med sin gåvogn og lege selv. 

Kiroprakteren siger at hun godt kan forstå han har brokket sig. Både ryg og nakke er skæv. men vi er godt på vej til at rette det. Vi skal muligvis komme ved hende til han er 2år, men så kun hver 3, evt 6 mdr.

har kun godt og sige om kiroprakter, det har hjulpet os, det som at få et nyt liv

Super at hører

Har lidt svært ved at finde ud af om jeg skal prøve zoneterapi eller kiropraktor? for noget skal der ske her, det bliver værre og værre....

Anmeld

30. september 2012

Mivsen

Mor til Ella skriver:

Super at hører

Har lidt svært ved at finde ud af om jeg skal prøve zoneterapi eller kiropraktor? for noget skal der ske her, det bliver værre og værre....

Vi har prøvet begge dele..

Zoneterapi virkede også i starten, men efter 1,5mdr stoppede det med at have effekt.

Start med zoneterapi, det synes den lille sikkert også er dejlig. og tage en ting af gangen, så man kan se om det virker.

Er du oppe mange gange om natten?

Anmeld

30. september 2012

L&V

Mor til Ella skriver:

Super at hører

Hvis det var mig ville jeg starte med kranio sakral det er et hit. super effektivt og meget skånsomt

Anmeld

30. september 2012

Mor til Ella

Mivsen skriver:

Vi har prøvet begge dele..

Zoneterapi virkede også i starten, men efter 1,5mdr stoppede det med at have effekt.

Start med zoneterapi, det synes den lille sikkert også er dejlig. og tage en ting af gangen, så man kan se om det virker.

Er du oppe mange gange om natten?

Ja

Da hun var 3 mdr begyndte jeg at være oppe et par gange, det var ok.

Men den sidste halvandden måned har jeg været oppe mellem 6-15 gange nogle gange ved kun 15 minutters mellemrum og max hun sover er 1-1,5 time af gangen.

Den sidste uge har hun skreget sig gennem nætterne hvor det har taget 1- 2 time at få hende til at falde nogenlunde til ro.

Kan bare snart ikke mere.....

Anmeld

30. september 2012

Mor til Ella

Månsson skriver:

Hvis det var mig ville jeg starte med kranio sakral det er et hit. super effektivt og meget skånsomt

Hvad er det?????

Anmeld

30. september 2012

L&V

Mor til Ella skriver:

Hvad er det?????

Det er os en alternativ behandlings form men meget skånsom og utrolig effektiv... Jeg har brugt det meget på mig selv og min datter

Anmeld

30. september 2012

Mor til Ella

Månsson skriver:

Det er os en alternativ behandlings form men meget skånsom og utrolig effektiv... Jeg har brugt det meget på mig selv og min datter

Synes ikke jeg kan finde det store om det i mit område!!!!!!!

Men det skulle hjælpe på søvnproblemer?????

Anmeld

30. september 2012

L&V

Mor til Ella skriver:

P

Synes ikke jeg kan finde det store om det i mit område!!!!!!!

Men det skulle hjælpe på søvnproblemer?????

Prøv og hør din sp om hun kender en. Det kan næsten ikke passe der ikke er nogle.. Det kan hjælpe på de samme ting som kiropraktor og genterapi. Det er bare langt mere børne mindet end kiropraktor som jeg aldrig selv ville benytte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.