X i kalenderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Masig

Ej ok, nu må vi altså alle sammen undskylde min dumme amme hjerne... Jeg har total fået forvekslet det her møde med mit ugentlige mødregruppe møde og var helt overbevist om at det var en onsdag vi skulle mødes.... Latterlige dumme mig altså haha, jeg kan jo sagtens tage bilen en lørdag....

Haha beklager altså, jeg kommer hvis ikke der lige kommer noget uventet i vejen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Tanjadamgaard

Masig skriver:

Ej ok, nu må vi altså alle sammen undskylde min dumme amme hjerne... Jeg har total fået forvekslet det her møde med mit ugentlige mødregruppe møde og var helt overbevist om at det var en onsdag vi skulle mødes.... Latterlige dumme mig altså haha, jeg kan jo sagtens tage bilen en lørdag....

Haha beklager altså, jeg kommer hvis ikke der lige kommer noget uventet i vejen...

Haha sådan !  Er glad for der kom en løsning på det hele og håber selvfølgelig ikke der kommer noget i vejen 

Anmeld

12. september 2012

babymus77

Masig skriver:

Thi hi go humor:-) Det kunne være mig som havde sagt sådan griner:-)) 

Anmeld

12. september 2012

crille

Masig skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anmeld

13. september 2012

Masig

Hehe ja jeg er sgu ikke for kløgtig... Nå men det er skrevet i kalenderen, så jeg skulle gerne dukke op

Anmeld

18. september 2012

Tanjadamgaard

Er der nogle der har et overblik over hvor mange vi bliver og er der stemning for at vi skal have lidt at spise evt noget frugt eller kage ? 

Anmeld

18. september 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Er der nogle der har et overblik over hvor mange vi bliver og er der stemning for at vi skal have lidt at spise evt noget frugt eller kage ? 

Det kan sagtens være der er nogen der ikke er med på listen, men som jeg har forstået vil flg komme :

Mig (crille)

Nielsen80

Babymus77

Rosengreen

Fairlady

Masig

Kay 

og dig (TanjaDamgaard) 

Måske vi skulle have en præsentationsrunde inden.. hihi.. Men jeg VED at jeg kommer til at blive helt rundforvirret når der både skal kobles navn og ansigt på profilbillede og profilnavn...(Så i må bære over, hvis jeg dummer mig ikke??  

Anmeld

18. september 2012

Rosengreen

crille skriver:

Det kan sagtens være der er nogen der ikke er med på listen, men som jeg har forstået vil flg komme :

Mig (crille)

Nielsen80

Babymus77

Rosengreen

Fairlady

Masig

Kay 

og dig (TanjaDamgaard) 

Måske vi skulle have en præsentationsrunde inden.. hihi.. Men jeg VED at jeg kommer til at blive helt rundforvirret når der både skal kobles navn og ansigt på profilbillede og profilnavn...(Så i må bære over, hvis jeg dummer mig ikke??  

Jubii!! Jeg glæder mig helt vildt!! 

Kan vi måske komme nærmere på et tidspunkt på dagen? Jeg skal med toget og vil gerne have købt billet i god tid 

En præsentationsrunde vil nok være en god idé inden vi mødes 

Anmeld

18. september 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Mig (crille)

Nielsen80

Babymus77

Rosengreen

Fairlady

Masig

Kay 

og dig (TanjaDamgaard) 

Jamen det lyder jo super, glæder mig til at se jer allesammen. Jeg syntes præsentationsrunden lyder som en god idé. Kender jo ingen af jer ved navn, mit siger jo sig selv 

Anmeld

19. september 2012

crille

Rosengreen skriver:

Jubii!! Jeg glæder mig helt vildt!! 

Kan vi måske komme nærmere på et tidspunkt på dagen? Jeg skal med toget og vil gerne have købt billet i god tid 

En præsentationsrunde vil nok være en god idé inden vi mødes 

Jeg ville gerne hvis det er om eftermiddagen. Vi er ikke så gode til at komme tidligt op, for er vågen en god bid af natten.. Ved jo ikke om det har ændret sig til den tid, men just in case

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.