X i kalenderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

fairlady

Masig skriver:

Hmm tror det er lidt bøvlet at komme derhen, er det ikke?

nu ved jeg jo ikke hvor du bor i svendborg. men der kører bus direkte fra svendborg til ferritslev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

crille

Kay skriver:

kan  kun sige at vores kiropraktor er en mirakkelmager! det går meget bedre også med søvn 

Hvor er det dejligt at høre  

Mht d. 3/11 så ville vi skulle med bus fra banegården. (Har jeg skrevet det? Jeg har det nogen gange med at fortælle historier dobbelt - må være ammehjerne) Så overvejer meget at tage bilen. Spørgsmålet er bare om vi kan have to vogne med. Det er en stationcar, men still.. 

Hvis det bare var fra hovedbanegården til odensebanegård med tog, ville det være en suoer god ide med tog.. 

Anmeld

12. september 2012

Masig

crille skriver:

Jeg kender ikke adresse eller nærmere betegnelse. Syntes du skal skrive til hende hvis du vil undersøge, hvordan man kommer derud. Msåke som du selv skriver, behøves du ikke omkring banegården Håber det lader sig gøre og du kan komme med  

Ok, men det vil jeg lige finde ud af så

Anmeld

12. september 2012

Masig

fairlady skriver:

nu ved jeg jo ikke hvor du bor i svendborg. men der kører bus direkte fra svendborg til ferritslev

Jeg bor faktisk i Skårup, så skal alligevel med bus til svendborg.. Men jeg kigger lige på det, og finder ud af hvordan og hvorledes til den tid...

Anmeld

12. september 2012

Kay

crille skriver:

Hvor er det dejligt at høre  

Mht d. 3/11 så ville vi skulle med bus fra banegården. (Har jeg skrevet det? Jeg har det nogen gange med at fortælle historier dobbelt - må være ammehjerne) Så overvejer meget at tage bilen. Spørgsmålet er bare om vi kan have to vogne med. Det er en stationcar, men still.. 

Hvis det bare var fra hovedbanegården til odensebanegård med tog, ville det være en suoer god ide med tog.. 

oki... ja men er det nødvendivt at havde  vognene med når vi er i bil?

Anmeld

12. september 2012

Tanjadamgaard

Masig skriver:

Nej det er lidt svært med tre barnevogne i en bus, især i bybusserne....

Hvor bor hun henne? (du kan skrive det i pb så det ikke er offentligt), for så vil jeg lige se om jeg evt kan stå af et andet sted end banegården...

Bor på nyborgvej 262, Odense SØ  

Anmeld

12. september 2012

crille

Masig skriver:

Jeg bor faktisk i Skårup, så skal alligevel med bus til svendborg.. Men jeg kigger lige på det, og finder ud af hvordan og hvorledes til den tid...

Håber i hvert fald du kan komme med.. Vi vil så gerne møde jer  

Anmeld

12. september 2012

Masig

Tanjadamgaard skriver:

Bor på nyborgvej 262, Odense SØ  

Hmm ej det kan vist ikke lade sig gøre at stå af toget andre steder så

Anmeld

12. september 2012

crille

Kay skriver:

oki... ja men er det nødvendivt at havde  vognene med når vi er i bil?

Tænkte lur.. Eller hvis vi besluttede vi skulle ud og gå..

Men i princippet kunne vi vel godt undvære dem.. og så kunne vi have masig med noget af vejen.. 

Anmeld

12. september 2012

Masig

crille skriver:

Håber i hvert fald du kan komme med.. Vi vil så gerne møde jer  

Jamen jeg vil skam også gerne.. Skal bare finde den nemmeste måde at gøre det på... KAN være jeg kan snuppe bilen et par timer, men nu får vi se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.