X i kalenderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

crille

Kay skriver:

tænker du bil eller tog??

jeg tænker tog er dejlig let i forhold til at skulle stoppe undervejs og fodre

Du har ret.. Har SLET ikke tænkt i offentlig transport, bruger det så sjældent at jeg glemmer det faktisk kan være en god iden nogen gange. Men det kommer måske lidt an på hvor i Odense vi skal til Det er jo til at undersøge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Kay

crille skriver:

Du har ret.. Har SLET ikke tænkt i offentlig transport, bruger det så sjældent at jeg glemmer det faktisk kan være en god iden nogen gange. Men det kommer måske lidt an på hvor i Odense vi skal til Det er jo til at undersøge  

jeps vi må finde ud af hvor hun bor

Anmeld

11. september 2012

crille

Kay skriver:

jeps vi må finde ud af hvor hun bor

Jeg har sendt hende en besked

hvordan går det i øvrigt hos jer? tænker tit på jer.

Her er Magne også ved at få ballade med maven.. Han sluger alt for meget luft og har svært ved at bøvse. Så skal det ud som prutter og det gør ondt på ham. Han lyder næsten som sin mor da han blev født,  men heldigvis er det kun i korte intervaller..

Anmeld

11. september 2012

Rosengreen

Jeg har sat kryds i kalenderen 

Men hvordan mon det er til at komme til med offentlig transport? Jeg melder mig dem der gerne vil vide det. Ellers er jeg nemlig afhæning af mandens kørekort 

Anmeld

11. september 2012

Masig

fairlady skriver:

jeg kan tage dig med fra Ferritslev

Hmm tror det er lidt bøvlet at komme derhen, er det ikke?

Anmeld

11. september 2012

Masig

crille skriver:

Men måske så turen ikke er så lang eller med så mange skift? 

Jeg skal med bus og tog i hvert fald, men kommer jo også an på hvor hun bor.. hvis det er tæt på en tog station er det jo nemt nok...

Anmeld

11. september 2012

crille

Masig skriver:

Jeg skal med bus og tog i hvert fald, men kommer jo også an på hvor hun bor.. hvis det er tæt på en tog station er det jo nemt nok...

Har lige hørt ad og hun bor en 4-5km fra banegården, så det er bus derfra. Kay og jeg overvejer dog at tage toget over og så kunne vi jo alle følges det sidste stykke.. Eller vi skal jo også passe på ikke at være for mange barnevogne i bussen på en gang.. hehe.. Hvade slet ikke overvejet toget før kay foreslog det. Er slet ikke vant til at tænke i de baner, men det er jo rigtigt at det gør det nemmere fx at amme undervejs.. hmmm overvejer..  

Anmeld

11. september 2012

Masig

crille skriver:

Har lige hørt ad og hun bor en 4-5km fra banegården, så det er bus derfra. Kay og jeg overvejer dog at tage toget over og så kunne vi jo alle følges det sidste stykke.. Eller vi skal jo også passe på ikke at være for mange barnevogne i bussen på en gang.. hehe.. Hvade slet ikke overvejet toget før kay foreslog det. Er slet ikke vant til at tænke i de baner, men det er jo rigtigt at det gør det nemmere fx at amme undervejs.. hmmm overvejer..  

Nej det er lidt svært med tre barnevogne i en bus, især i bybusserne....

Hvor bor hun henne? (du kan skrive det i pb så det ikke er offentligt), for så vil jeg lige se om jeg evt kan stå af et andet sted end banegården...

Anmeld

11. september 2012

crille

Masig skriver:

Nej det er lidt svært med tre barnevogne i en bus, især i bybusserne....

Hvor bor hun henne? (du kan skrive det i pb så det ikke er offentligt), for så vil jeg lige se om jeg evt kan stå af et andet sted end banegården...

Jeg kender ikke adresse eller nærmere betegnelse. Syntes du skal skrive til hende hvis du vil undersøge, hvordan man kommer derud. Msåke som du selv skriver, behøves du ikke omkring banegården Håber det lader sig gøre og du kan komme med  

Anmeld

12. september 2012

Kay

crille skriver:

Jeg har sendt hende en besked

hvordan går det i øvrigt hos jer? tænker tit på jer.

Her er Magne også ved at få ballade med maven.. Han sluger alt for meget luft og har svært ved at bøvse. Så skal det ud som prutter og det gør ondt på ham. Han lyder næsten som sin mor da han blev født,  men heldigvis er det kun i korte intervaller..

kan  kun sige at vores kiropraktor er en mirakkelmager! det går meget bedre også med søvn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.