X i kalenderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
39 svar
0 synes godt om
11. september 2012

crille

Hej alle i smukke mødre.

Der ik rigtig flere der skriver i tråden om at mødes og da jeg stillede spørgsmålet har jeg vist teten med at følge den til dørs.

Har i alle skrevet d. 3. november i kalenderen?

Ud fra tråden tænker jeg at aftalen er vi mødes i odense hos Tanjadamgaard uden mænd?

Håber at alle skriver dagen i kalenderen.. hvis´det virker uoverskueligt nu at tage med, kan vi måske være heldige at det alligevel ikke er når vi nærmer os

Glæder mig til at se jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Masig

crille skriver:

Hej alle i smukke mødre.

Der ik rigtig flere der skriver i tråden om at mødes og da jeg stillede spørgsmålet har jeg vist teten med at følge den til dørs.

Har i alle skrevet d. 3. november i kalenderen?

Ud fra tråden tænker jeg at aftalen er vi mødes i odense hos Tanjadamgaard uden mænd?

Håber at alle skriver dagen i kalenderen.. hvis´det virker uoverskueligt nu at tage med, kan vi måske være heldige at det alligevel ikke er når vi nærmer os

Glæder mig til at se jer

Lyder som en god ide... Jeg skriver det i kalenderen, men kan ikke love at jeg kommer, da jeg jo skal med offentlig transport (bus, tog og evt bus igen afhængig af hvor hun bor), og det er ikke altid lige til med en lille en jo...

Anmeld

11. september 2012

crille

Masig skriver:

Lyder som en god ide... Jeg skriver det i kalenderen, men kan ikke love at jeg kommer, da jeg jo skal med offentlig transport (bus, tog og evt bus igen afhængig af hvor hun bor), og det er ikke altid lige til med en lille en jo...

måske der er nogen der kunne have jer med hele eller noget af vejen

Tror Kay og jeg kører sammen og tænker vi alle skal have en vogn af en slags med, så der nok ikke plads i vores bil.. ellers havde jeg gerne kørt lidt omvej for i kunne komme med

Anmeld

11. september 2012

babymus77

Kryds er sat

Anmeld

11. september 2012

fairlady

Masig skriver:

hvor i landet er du fra?

Anmeld

11. september 2012

Masig

crille skriver:

Tror Kay og jeg kører sammen og tænker vi alle skal have en vogn af en slags med, så der nok ikke plads i vores bil.. ellers havde jeg gerne kørt lidt omvej for i kunne komme med

Det tror jeg bliver svært, da jeg jo er fra sydfyn, det er en kæmpe omvej for de fleste at køre den vej jo...

Anmeld

11. september 2012

Masig

fairlady skriver:

hvor i landet er du fra?

Svendborg

Anmeld

11. september 2012

fairlady

Masig skriver:

Svendborg

jeg kan tage dig med fra Ferritslev

Anmeld

11. september 2012

Kay

crille skriver:

tænker du bil eller tog??

jeg tænker tog er dejlig let i forhold til at skulle stoppe undervejs og fodre

Anmeld

11. september 2012

crille

Masig skriver:

Det tror jeg bliver svært, da jeg jo er fra sydfyn, det er en kæmpe omvej for de fleste at køre den vej jo...

Men måske så turen ikke er så lang eller med så mange skift? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.