Nu vi snakker så meget om børn og graviditet herinde i tiden (Hvilket i sig selv jo er ret så underligt for en babyside

), hvem står så med det sidste ord i jeres forhold? Eller evt. kommende forhold?
Ville I være villige til at gå på kompromis med flere børn eller helt at skulle undvære flere børn, hvis det var sådan manden ville det?
Eller ville I sige "Ellers tak, så er det ikke os 2", hvis man vitterligt ikke kan blive enige.
Nu lyder det nok mere drabeligt end det er

Jeg tænker bare meget over det, da min kæreste har slemt travlt med at snakke sterilisation for hans vedkommende, da han IKKE ønsker flere børn overhovedet i en alder af 25 år.
Jeg derimod, synes det er en fesen ting at få gjort allerede - Både set fra et super egoistisk synspunkt (Nemlig MIT håb om en 3ér engang) og hvis han nu skulle fortryde og det ikke kan laves om.
Jeg bliver nok lidt trodsig og tøsefornærmet - For hvem siger egentlig at det er ham der skal bestemme hvor mange børn VI skal have?
Og hvem har nogensinde sagt at jeg skulle have min mening trumfet igennem?

Nu er det ikke så meget min situation jeg ønsker drøftet, men mere hvordan I ville tackle eventuelle "uenigheder"
Anmeld