Ja som du jo nok ved er vi endnu ikke nået til enighed om nr 3. Han vil gerne se tiden an inden han for alvor beslutter om det skal stoppe me de 2 vi har.
Og som vi jo snakkede om har jeg fortalt ham at jeg desværre ikke uden videre kan godtage et nej.
Og at hvis han nu beslutter han absolut ikke vil have flere børn, ja så vil jeg være rigtig rigtig ked af det meget længe.
Og ja, det vil påvirke vores forhold meget, ingen tvivl. Men man kan ike ksulle for så brændende et ønske bare fordi man får et nej fra ens mand. Det vil jo stadig være der det ønske om at få endnu et ønskebarn.
Så jeg har fortalt ham at hvis det bliver beslutningen, så vil jeg overleve, men jeg vil have dage jeg vil være sur, ked, tvær og bebrejde ham at jeg ikke fik flere børn når ønsket var så strto.
Synes jeg lige så godt kunne være ærlig og fortælle ham hvordan jeg ville have det med og at det sikkert ville være sådan i flere år. At der vil være dage jeg ikke tænker for meget over det, og dage hvor jeg vil være rigtig ked af det og føle mig snydt for den oplevelse.Med tiden vil det sikkert blive bedrew for vores forhold vil blive rigtig godt, men det VIL tage tid for mig at acceptere hvis jeg aldrig skal opleve at blive mor igen.
Men lad os nu se om 1-2 år om det bliver til noget eller ej, kan jo være han er med på ideen når begge unger er noget større.:-)
Anmeld