mrsminimus skriver:
Mit lød ligesom dit... og mit startede dagen efter vi havde haft sex, var også derfor lægen hvor ve boede ikke sendte mig til et hospital for hun sagde det kunne sagtens bare være en lille blædning efter sex... Krydser finger for dig og bebs og håber du vil citere tilbage så snart du ved noget.... 
Hej alle I dejlige tøser!
Der er både gode og knap så gode nyheder, men lad os starte med de gode...
Jeg er stadig gravid
, og det lille foster på 4mm har et
, der banker derudaf
. Ifølge scanningen skulle jeg kun være 6+1, men ifølge terminsberegneren burde jeg være 7+2. Fostret er altså endnu ikke så udviklet, som det burde være. Det bekymrer mig dog ikke så meget, da jeg også mener at den tid vi havde beregnet os frem til sidst, blev rykket lidt tilbage - hvis jeg ikke husker fejl. Derefter fulgte min datter dog vækskurven fint, så man har jo lov til at håbe at det er det samme her.
Nu til de mindre gode nyheder: Den blødning jeg har stammer fra en lille løsning af moderkagen fra livmoderen - som sagt er min blødning stadig meget begrænset (kan snilt klares af et trusseindlæg per dag), hvilket tyder på at løsningen ikke er markant. Derfor er jeg fra lægen siden blevet beordret hvile, minimum bevægelse - men altså ikke decideret sengeleje. Sååå, nu kan det gå begge veje. Hvis vi er heldige lægger "såret"
, men det kan også stadig gå den anden vej, hvor moderkagen pludseligt løsner sig helt - og så er det jo altså en SA.
Lige nu er der ikke andet for, end at se hvad min krop siger til det hele. Har tid til scanning igen om 2 uger.
for at min blødning stopper inden da, og at vi stadig får et lille
at se til den tid.
Lige nu er jeg fortrøstningsfuld. Det bekræfter altid at se et lille
blink, selvom jeg prøver ikke at glæde mig alt for meget
Anmeld