Hvordan var jeres SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.459 visninger
37 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Anonym trådstarter

Hmmm, er begyndt at bløde lidt for ca. 3 timer siden - det er ikke meget, men der var lidt friskt rødt blod da jeg tørte mig. Øv! Har valgt at hvile lidt i sengen siden da...

Blødningen er ikke stoppet, men det er forholdsvist lidt der kommer (på størrelse med en 10-20kr hver halve time). Jeg har ingen smerter, men kan ikke lade være med at være lidt bekymret alligevel, da jeg slet ikke blødte, da jeg var gravid med min datter... 

Jeg er 6+6 i dag - jævnfør terminsberegner, og har tænkt mig at tage til en scanning snarest muligt for at få tjekket om der er et lille hjerte der blinker til os. Men da det er søndag i dag bliver det først i morgen...

- Nu er mit spørgsmål; Hvordan startede jeres SA? Er det altid forbundet med smerter og relativt meget blod?

Er anonym, da vi ikke har fortalt noget om graviditeten til familie og venner endnu, og jeg ikke synes de skal finde ud af det via nettet. Håber I forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Anonym trådstarter

Der er nu gået næsten 10 timer siden jeg startede med at bløde, og det er ikke stoppet Blødningen har stadig ikke tiltaget i styrke og jeg har stadig ingen smerter. Kan det være en SA? Der er kun forholdsvist lidt, friskt blod uden "klumper".

Anyone!!! - Håber på lidt info fra folk der har været igennem en SA eller har blødt på samme måde...

Tager til lægen i morgen, men det ville hjælpe lidt på mine nerver med lidt info fra jer inden.

Anmeld

10. september 2012

jlp90

Det er ikke til at sige om det er en sa desværre. Der kan opstå blødninger hvis man har sex eller et meget følsomt underliv. Håber på det bedste mit blod i forbindelse med ma var brunt og gammelt, så jeg ved det desværre ikke.

Anmeld

10. september 2012

th

Anonym skriver:

Hmmm, er begyndt at bløde lidt for ca. 3 timer siden - det er ikke meget, men der var lidt friskt rødt blod da jeg tørte mig. Øv! Har valgt at hvile lidt i sengen siden da...

Blødningen er ikke stoppet, men det er forholdsvist lidt der kommer (på størrelse med en 10-20kr hver halve time). Jeg har ingen smerter, men kan ikke lade være med at være lidt bekymret alligevel, da jeg slet ikke blødte, da jeg var gravid med min datter... 

Jeg er 6+6 i dag - jævnfør terminsberegner, og har tænkt mig at tage til en scanning snarest muligt for at få tjekket om der er et lille hjerte der blinker til os. Men da det er søndag i dag bliver det først i morgen...

- Nu er mit spørgsmål; Hvordan startede jeres SA? Er det altid forbundet med smerter og relativt meget blod?

Er anonym, da vi ikke har fortalt noget om graviditeten til familie og venner endnu, og jeg ikke synes de skal finde ud af det via nettet. Håber I forstår

Jeg harikke selv prøvet det men ville ikk gå uden at give dig et men når det er gjort er der en del herinde der har prøvet at bløde i starten og stadig fået en baby ud af det. Håber på en god update senere

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

jlp90 skriver:

Det er ikke til at sige om det er en sa desværre. Der kan opstå blødninger hvis man har sex eller et meget følsomt underliv. Håber på det bedste mit blod i forbindelse med ma var brunt og gammelt, så jeg ved det desværre ikke.

Hmm, nej jeg må jo nok bare vente og se - selvom ventetiden ikke er sjov. Jeg har fået tid hos min gynekolog (der har scanningsudstyr) i morgen kl. 10, men synes stadig der er lang tid til. I mellemtiden skal jeg forholde mig i ro og tage progesten-tabletter morgen og aften...

for at vi ser -blink i morgen og at blødningerne stopper eller er ufarlige. Som sagt er det ikke meget jeg bløder og jeg har ingen smerter... men kan ikke lade være med at være nervøs. Hvis det sker, så sker det jo - det er natures gang. Men det kan være svært at forlige sig med, når man lige troede at vore lille pige skulle være storesøster. 

Tak for dit svar!

Anmeld

10. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg havde valgt at ringe til vagtlægen, med det samme - det slet ikke sikkert der er noget galt, der er jo en del der bløder uden der er noget galt! men hellere få det afklaret, i stedet for at gå og vente på du kan komme til en scanning om en uge eller lign!
jeg krydser fingre for alt er som det skal være

Anmeld

10. september 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Jeg har ikke selv prøvet det, men ville bare lige sende dig en  og sige at jeg håber at det går godt imorgen

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

Jeg harikke selv prøvet det men ville ikk gå uden at give dig et men når det er gjort er der en del herinde der har prøvet at bløde i starten og stadig fået en baby ud af det. Håber på en god update senere

Tak for dit svar! 

Jeg jeg håber på det bedste. Er ikke så frygtelig nervøs endnu, men det skal nok komme lige inden scanningen. Hvordan reagerer man hvis der ikke er -blink? Det er svært at sige...

Heldigvis har min mand og jeg relativt let ved at blive gravide, og da vi allerede har en datter, er der vel gode chancer for at det kan lykkes igen, hvis det ikke lige bliver denne gang. Havde bare lige nået at glæde mig...  sidedellerne havde omfordelt sig til en lille mave, så det var begyndt at blive virkeligt for mig

Jeg har tid hos gyn i morgen. Så håber jeg at være mere afklaret om hvad der foregår derefter.

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

IsabellaW skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men ville bare lige sende dig en  og sige at jeg håber at det går godt imorgen

Ja, det gør jeg også - skriver en update, når jeg ved hvad der sker...

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg havde valgt at ringe til vagtlægen, med det samme - det slet ikke sikkert der er noget galt, der er jo en del der bløder uden der er noget galt! men hellere få det afklaret, i stedet for at gå og vente på du kan komme til en scanning om en uge eller lign!
jeg krydser fingre for alt er som det skal være

Hej

Jeg bor i Sydamerika, så her foregår tingene lidt anderledes end i DK. Vagtlæger findes ikke og hospitalsvæsnet strejker på 2. måned, så det er kun på skadestuen og andre akkutte områder, at der er bemanding

Derfor er ens eneste udvejl lige nu de private klinikker. I mit sidste graviditetsforløb gik jeg hos en formidabel privat gynekolog, der også har scanningsudstyr osv, så når jeg skal hen til ham i morgen formiddag vil jeg blive scannet, hvis jeg vil. Her betaler man sig bare fra at få den behandling man gerne vil have... så der kommer ikke til at gå uger inden jeg har en svar. Heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.