mrsminimus skriver:
hej syntes også lige jeg ville skrive et lille svar selvom det ikk er sikkert det hjælper dig...
Jeg havde SA i 12 +5 og det startede også blødning som varede i 10 dage før det gik rigtigt i gang, da jeg ikke boede i dk kunne man ikke bare blive scannet, men det er langt fra sikkert du er ved at abotere så mit råd vil helt sikkert være ring til vagtlægen og forklar det hele og spørg hvad du skal gøre fordi du er meget nervøs.... så du hurtigst muligt kan blive scannet så du kan få ro i kroppen igen så lille bebs ikke bliver stresset...
Håber det bedste for dig...
Og lige et knus herfra
Tak for dit svar
Var det også en pletblødning, din SA startede som?? Eller var den en reel menstruationslignende blødning i de 10 dage??
Her kommer der ikke engang rigtigt noget ud i trusseindlægget, men der er lidt blod på papiret når jeg tørre mig... Jeg har normalt meget kraftig mens, så jeg er i tvivl om hvad det kan være.
Skal til scanning i morgen kl. 10 (hvilket er ved 17-tiden i Danmark). Lige nu hviler jeg mig bare lidt og håber at resten af dagen kommer til at gå hurtigt, så det bliver morgen og jeg kan få lidt mere information om hvad der sker. Håber på det bedste
, men frygter naturligvist det værste...
Min mand og jeg havde sex en 8timer inden det gik igang - og har læst at det også kan skyldes en harmløs polyp eller sarte slimhinder... Men hvis det havde været det, ville jeg bare forvente at blødningen snart stoppede...
Der er ikke andet for at gøre end at se hvad prøverne og scanningen hos lægen i morgen siger...
Anmeld