Hvordan var jeres SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej

Jeg bor i Sydamerika, så her foregår tingene lidt anderledes end i DK. Vagtlæger findes ikke og hospitalsvæsnet strejker på 2. måned, så det er kun på skadestuen og andre akkutte områder, at der er bemanding

Derfor er ens eneste udvejl lige nu de private klinikker. I mit sidste graviditetsforløb gik jeg hos en formidabel privat gynekolog, der også har scanningsudstyr osv, så når jeg skal hen til ham i morgen formiddag vil jeg blive scannet, hvis jeg vil. Her betaler man sig bare fra at få den behandling man gerne vil have... så der kommer ikke til at gå uger inden jeg har en svar. Heldigvis

aah ja okay, så er det jo desværre ikke lige en mulighed
men vi satser på alt er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

aah ja okay, så er det jo desværre ikke lige en mulighed
men vi satser på alt er som det skal være

Ja , det håber jeg! Og tak for de  fingre

Anmeld

10. september 2012

mrsminimus

hej syntes også lige jeg ville skrive et lille svar selvom det ikk er sikkert det hjælper dig...

Jeg havde SA i 12 +5 og det startede også blødning som varede i 10 dage før det gik rigtigt i gang, da jeg ikke boede i dk kunne man ikke bare blive scannet, men det er langt fra sikkert du er ved at abotere så mit råd vil helt sikkert være ring til vagtlægen og forklar det hele og spørg hvad du skal gøre fordi du er meget nervøs.... så du hurtigst muligt kan blive scannet så du kan få ro i kroppen igen så lille bebs ikke bliver stresset...

Håber det bedste for dig...

Og lige et knus herfra

Anmeld

10. september 2012

Mokka

10. september 2012

Pige2009

Håber på det bedste

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

mrsminimus skriver:

hej syntes også lige jeg ville skrive et lille svar selvom det ikk er sikkert det hjælper dig...

Jeg havde SA i 12 +5 og det startede også blødning som varede i 10 dage før det gik rigtigt i gang, da jeg ikke boede i dk kunne man ikke bare blive scannet, men det er langt fra sikkert du er ved at abotere så mit råd vil helt sikkert være ring til vagtlægen og forklar det hele og spørg hvad du skal gøre fordi du er meget nervøs.... så du hurtigst muligt kan blive scannet så du kan få ro i kroppen igen så lille bebs ikke bliver stresset...

Håber det bedste for dig...

Og lige et knus herfra

Tak for dit svar

Var det også en pletblødning, din SA startede som?? Eller var den en reel menstruationslignende blødning i de 10 dage??

Her kommer der ikke engang rigtigt noget ud i trusseindlægget, men der er lidt blod på papiret når jeg tørre mig... Jeg har normalt meget  kraftig mens, så jeg er i tvivl om hvad det kan være.

Skal til scanning i morgen kl. 10 (hvilket er ved 17-tiden i Danmark). Lige nu hviler jeg mig bare lidt og håber at resten af dagen kommer til at gå hurtigt, så det bliver morgen og jeg kan få lidt mere information om hvad der sker. Håber på det bedste, men frygter naturligvist det værste...

Min mand og jeg havde sex en 8timer inden det gik igang - og har læst at det også kan skyldes en harmløs polyp eller sarte slimhinder... Men hvis det havde været det, ville jeg bare forvente at blødningen snart stoppede...

Der er ikke andet for at gøre end at se hvad prøverne og scanningen hos lægen i morgen siger...

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Mokka skriver:

TAK

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Håber på det bedste

Jeg krydser også alt hvad jer har

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg krydser også alt hvad jer har

Glæder mig til en god update

Anmeld

10. september 2012

TR

Anonym skriver:

Hmmm, er begyndt at bløde lidt for ca. 3 timer siden - det er ikke meget, men der var lidt friskt rødt blod da jeg tørte mig. Øv! Har valgt at hvile lidt i sengen siden da...

Blødningen er ikke stoppet, men det er forholdsvist lidt der kommer (på størrelse med en 10-20kr hver halve time). Jeg har ingen smerter, men kan ikke lade være med at være lidt bekymret alligevel, da jeg slet ikke blødte, da jeg var gravid med min datter... 

Jeg er 6+6 i dag - jævnfør terminsberegner, og har tænkt mig at tage til en scanning snarest muligt for at få tjekket om der er et lille hjerte der blinker til os. Men da det er søndag i dag bliver det først i morgen...

- Nu er mit spørgsmål; Hvordan startede jeres SA? Er det altid forbundet med smerter og relativt meget blod?

Er anonym, da vi ikke har fortalt noget om graviditeten til familie og venner endnu, og jeg ikke synes de skal finde ud af det via nettet. Håber I forstår

Knus herfra , Jeg vil på ingen måde sige at det er tegn på en sa ! Men vil svare på dit spørgsmål og så må du vudere om du vil vide mere Jeg begyndt at bløde da jeg var 14 -15 uger henne og mistede i uge 19 :'/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.