Hvordan var jeres SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Knus herfra , Jeg vil på ingen måde sige at det er tegn på en sa ! Men vil svare på dit spørgsmål og så må du vudere om du vil vide mere Jeg begyndt at bløde da jeg var 14 -15 uger henne og mistede i uge 19 :'/

Tak for dit svar! Man er vel bare aldrig sikker. I løbet af en graviditet kan der jo nå at ske en masse.

Hvis det skal være, føler jeg egentligt at der er "heldigt" at det sker så tidligt. Kan forestille mig, at det har været meget hårdt at miste i 5.mdr! Arme dig

Men jo, jeg er faktisk interesseret i at vide lidt om hvordan din blødning var; kraftig fra starten, pletblødning der aldrig stoppede? Eller jeg kan jo forstå at den stoppede efter uge 15, men så kom igen i uge 19? Du behøver ikke at svare, hvis du synes det bliver for personligt. Har bare svært ved at vurdere hvad der er ved at ske med min krop, når det er første gang jeg bløder under en graviditet, så prøver at få nogle erfaringer at forholde mig til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Ciss

Ubehag og værre og værre smerter et par dage. Så kom blødningen. Ganske kraftig et par timer.

Så kom det ud. Ikke til at tage fejl af.

Derefter sluttede blødningen i løbet af ca 18 timer.

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Ubehag og værre og værre smerter et par dage. Så kom blødningen. Ganske kraftig et par timer.

Så kom det ud. Ikke til at tage fejl af.

Derefter sluttede blødningen i løbet af ca 18 timer.

Tak for dit svar!! Hvor lang var du henne, hvis man må spørge?

Din beskrivelse er nogenlunde sådan jeg havde forestillet mig at en SA ville være. Altså forbundet med smerter og noget der minder om en meget kraftig menstuation. Er ked af at du skulle gennemgå det.

Men din beskrivelse giver mig lidt håb, for jeg har endnu hverken smerter eller kraftig blødning...

Anmeld

10. september 2012

Ciss

Anonym skriver:

Tak for dit svar!! Hvor lang var du henne, hvis man må spørge?

Din beskrivelse er nogenlunde sådan jeg havde forestillet mig at en SA ville være. Altså forbundet med smerter og noget der minder om en meget kraftig menstuation. Er ked af at du skulle gennemgå det.

Men din beskrivelse giver mig lidt håb, for jeg har endnu hverken smerter eller kraftig blødning...

for dig og baby!

Jeg var 10 uger på vej.

Anmeld

10. september 2012

TR

Anonym skriver:

Tak for dit svar! Man er vel bare aldrig sikker. I løbet af en graviditet kan der jo nå at ske en masse.

Hvis det skal være, føler jeg egentligt at der er "heldigt" at det sker så tidligt. Kan forestille mig, at det har været meget hårdt at miste i 5.mdr! Arme dig

Men jo, jeg er faktisk interesseret i at vide lidt om hvordan din blødning var; kraftig fra starten, pletblødning der aldrig stoppede? Eller jeg kan jo forstå at den stoppede efter uge 15, men så kom igen i uge 19? Du behøver ikke at svare, hvis du synes det bliver for personligt. Har bare svært ved at vurdere hvad der er ved at ske med min krop, når det er første gang jeg bløder under en graviditet, så prøver at få nogle erfaringer at forholde mig til...

- det har været RIGTIG HÅRDT !, og vil ønske der ALDRIG er nogle der skal igennem det !!! 

- jeg startede med at bløde da jeg var 14-15 uger henne og det stoppede ikk før jeg mistede ham ;'( .. Jeg startet med at bløde lidt og medstriden var set RIGtIG meget ,værrer end når jeg har mens var rigtig bange ,, 

Jeg har skrevet hele forløbet ned hvis det noget ? 

Husk jeg er ikke ude på at gør dig bange , overhovedet ! 

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

for dig og baby!

Jeg var 10 uger på vej.

TAK

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

- det har været RIGTIG HÅRDT !, og vil ønske der ALDRIG er nogle der skal igennem det !!! 

- jeg startede med at bløde da jeg var 14-15 uger henne og det stoppede ikk før jeg mistede ham ;'( .. Jeg startet med at bløde lidt og medstriden var set RIGtIG meget ,værrer end når jeg har mens var rigtig bange ,, 

Jeg har skrevet hele forløbet ned hvis det noget ? 

Husk jeg er ikke ude på at gør dig bange , overhovedet ! 

Åhhh, det lyder hårdt 

Endnu pletbløder jeg bare - altså så lidt så det næsten ikke ses i trusseindlægget men kun på papiret når jeg tørrer mig. MEN jeg har nu blødt i 27 timer - det er hverken tiltagende eller aftagende ... jeg er selvfølgelig nervøs for at det bare er stilheden før stormen og at det først går rigtigt igang... lige om lidt...

Hvis du har skrevet om dit forløb og kunne linke til siden, kunne jeg godt tænke mig at læse det.

Håber I snart får en sund og rask baby i armene

Anmeld

10. september 2012

TR

Anonym skriver:

Åhhh, det lyder hårdt 

Endnu pletbløder jeg bare - altså så lidt så det næsten ikke ses i trusseindlægget men kun på papiret når jeg tørrer mig. MEN jeg har nu blødt i 27 timer - det er hverken tiltagende eller aftagende ... jeg er selvfølgelig nervøs for at det bare er stilheden før stormen og at det først går rigtigt igang... lige om lidt...

Hvis du har skrevet om dit forløb og kunne linke til siden, kunne jeg godt tænke mig at læse det.

- jeg tror bare du skal tag det stille og roligt og få slappet af , ikk stress rundt .. Så skal det hele nok godt .. Har du været til undersøgelse ? - det har jeg , sender det lige i morgen , sidder nemlig fra mobilen nu hihi- tak skal du have , det håber vi virkelig os

Anmeld

10. september 2012

TR

Anonym skriver:

Åhhh, det lyder hårdt 

Det væreste var , at han ikk fejlet noget

Anmeld

11. september 2012

mrsminimus

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Var det også en pletblødning, din SA startede som?? Eller var den en reel menstruationslignende blødning i de 10 dage??

Her kommer der ikke engang rigtigt noget ud i trusseindlægget, men der er lidt blod på papiret når jeg tørre mig... Jeg har normalt meget  kraftig mens, så jeg er i tvivl om hvad det kan være.

Skal til scanning i morgen kl. 10 (hvilket er ved 17-tiden i Danmark). Lige nu hviler jeg mig bare lidt og håber at resten af dagen kommer til at gå hurtigt, så det bliver morgen og jeg kan få lidt mere information om hvad der sker. Håber på det bedste, men frygter naturligvist det værste...

Min mand og jeg havde sex en 8timer inden det gik igang - og har læst at det også kan skyldes en harmløs polyp eller sarte slimhinder... Men hvis det havde været det, ville jeg bare forvente at blødningen snart stoppede...

Der er ikke andet for at gøre end at se hvad prøverne og scanningen hos lægen i morgen siger...

Mit lød ligesom dit... og mit startede dagen efter vi havde haft sex, var også derfor lægen hvor ve boede ikke sendte mig til et hospital for hun sagde det kunne sagtens bare være en lille blædning efter sex... Krydser finger for dig og bebs og håber du vil citere tilbage så snart du ved noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.