Irriteret på biografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Barejegsnartergravid

Jeg har selv et barn på 1 år vil jeg lige sige, men jeg kan godt forstå biografen. Børn i biografen er så irriterende, især til de her arrangementer, der både henvender siq til børn og voksne, så kan man nemlig med sikkerhed regne med de er der. Ej det er hårdt sagt, men af hensyn til andre kan jeg godt forstå det. Du skal jo sikkert sørge for en hel masse til ham og det betyder mange afbrydelser
Og.det er jo derfor der tilbydes babybio

Kan du ikke holde hende hjemme en torsdag, så,vinder i alle da

Ps vil da lige sige at enlige mødre så ikke skal vente til de yngste er 7, når nu din datter på 3 godt kan komme ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Det var Cinemaxx i Århus. Det er den eneste i Århus, der stadig kører Ice Age 4.

Hvis den havde kørt på babybio, og hvis min datter kunne komme med, kunne vi også sagtens have gjort det, men det er desværre ikke muligt.
Vi må købe den på DVD i stedet for.

Og larm hører nemlig ved børnefilm. Der skal kommenteres og forklares og rasles med slikposer, og sådan er det bare

Ja når den kommer på dvd, må vi bare holde hjemmebio, med popcor og det hele! Det er da også bare meget mere hyggeligt og billiger!!  Vh stine

Anmeld

8. september 2012

TNBC

PT skriver:

Min datter på 3 vil rigtig gerne se Ice Age 4.

I morgen har vi ingen planer, så jeg tænkte, vi kunne tage til Århus og se den.

Jeg har lige ringet derind for at bestille billetter, men min søn på 6 mdr må ikke komme med.
Hun henviste mig i stedet til babybio, hvor børn over 1 år ikke må komme med, og som derudover er torsdag kl. 10, hvor min datter jo er i børnehave.

Så enlige mødre til mere end et barn; indstil jer på ikke at tage begge børn med i biffen, før den yngste er 7 år!

Jeg synes ikke, det kan være rigtigt, at der ikke er en mulighed for at tage mine børn ind og se en film sammen som en familie

Din datter er 3 hvorfor skal i så vente til din søn er syv?
Og du kan da ikke blive sur på dem, da er jo bare deres regler

Anmeld

8. september 2012

bøllen

PT skriver:

For det første bliver min søn ikke passet endnu. Han er kun 6 mdr.

For det andet ville det være mere end 1,5 timer, vi taler om, da det tager 30 min at komme til og fra biografen, og den eneste, jeg ville overlade min søn til, bor i Randers, og så ville det tage yderligere en halv time at komme frem og tilbage.

Vi finder på noget andet i morgen, som vi kan gøre sammen som familie, og så må vi købe den på DVD, når den kommer ud.

For det første har jeg ikke skrevet du skulle få barnet passet, det ville jeg gøre. For et barn på 6 mdr kan i mine øjne godt passes af andre.

For det andet står intet om at biografen ligger 30 min væk.

Håber I finder en løsning.

Anmeld

8. september 2012

Ina33

PT skriver:

Jeg kan også godt forstå dem, men er stadig frustreret over, at jeg ikke kan tage begge børn med ud

Vi må købe den på DVD, og så finder vi på noget andet, til de begge er gamle nok

Det lyder som en god plan...

Anmeld

8. september 2012

mor2011_

jeg synes at det er helt i orden. tænkt at der er måske 50 mennesker som har betalt for at se filmen i fred og ro og vil ikke høre baby græde 

Anmeld

8. september 2012

Muffin_girl

PT skriver:

Det har de helt sikkert, men det er bare irriterende, at der er nogen, der har ødelagt muligheden for os andre

Ja det er det ..

Anmeld

8. september 2012

mariesmavse92

Det er meget urimeligt, synes jeg, måske er det forståeligt nok at små børn ikke hører hjemme i den "almindelige" biograf, men så burde man også kunne have sine større børn med i babybio, hvor det alligevel er ok der er larm! Det er altså for dårligt af biograferne!

Anmeld

8. september 2012

TNBC

mariesmavse92 skriver:

Det er meget urimeligt, synes jeg, måske er det forståeligt nok at små børn ikke hører hjemme i den "almindelige" biograf, men så burde man også kunne have sine større børn med i babybio, hvor det alligevel er ok der er larm! Det er altså for dårligt af biograferne!

Babybio er jo for forældre på barsel, når(hvis man har andre børn) er i vs,bh eller skole. De regner jo ikke med at der kommer ældre børn, de de fleste kommer ud i dp/vs når de omkring 11måneder.
I stedet for at bande om den, er der nogen der var overvejet at forslå dem at man kan have ældre søskende med?

Anmeld

9. september 2012

mariesmavse92

Yurie skriver:

Babybio er jo for forældre på barsel, når(hvis man har andre børn) er i vs,bh eller skole. De regner jo ikke med at der kommer ældre børn, de de fleste kommer ud i dp/vs når de omkring 11måneder.
I stedet for at bande om den, er der nogen der var overvejet at forslå dem at man kan have ældre søskende med?

Så synes jeg også det burde være ok at der kom større børn med. Hvis størstedelen af befolkningens børn er i vuggestue/børnehave/whatever bliver der vel heller ikke proppet med større børn i babybioerne landet over, så jeg synes stadig det er underligt de ikke må komme med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.