Irriteret på biografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
gædde skriver:

de andre skriver mht. larm.........

men larm er der jo alligevel...i den grad! slikposer der skal voldtages, folk der snakker, kommer med tilråb osv.

og folk tager da ikke deres børn med hvis de skriger i 1,5 time??

Der er nemlig ikke stille under en børnefilm, og det er, som det skal være, da det jo er BØRN, der ser den primært.

Hvis han var en, der græd meget/var utryg mm, ville jeg da slet ikke overveje at tage ham med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

trunte89

kan du ikke prøve at snakke med en anden bio? (og så bare sige, at du self går ud hvis han græder meget)

Anmeld

8. september 2012

anynom

PT skriver:

Det ved jeg godt, og det er vel dem, som ikke ville gå ud med en grædende baby, der er skyld i, at os, der viser hensyn, ikke må tage vores baby med

Nemlig. Det er oftest et fåtal, som ødelægger det for andre :/

Anmeld

8. september 2012

Muffin_girl

PT skriver:

Min datter på 3 vil rigtig gerne se Ice Age 4.

I morgen har vi ingen planer, så jeg tænkte, vi kunne tage til Århus og se den.

Jeg har lige ringet derind for at bestille billetter, men min søn på 6 mdr må ikke komme med.
Hun henviste mig i stedet til babybio, hvor børn over 1 år ikke må komme med, og som derudover er torsdag kl. 10, hvor min datter jo er i børnehave.

Så enlige mødre til mere end et barn; indstil jer på ikke at tage begge børn med i biffen, før den yngste er 7 år!

Jeg synes ikke, det kan være rigtigt, at der ikke er en mulighed for at tage mine børn ind og se en film sammen som en familie

Jeg kan sagtens forstå dig.. Det er også frustrende .. Men jeg tror de er nødt til at sætte en grænse.. Og derfor dele det op, jeg kunne forstille mig de har givet det nogle forsøg.. Og funder på den bedste løsning.. 

Anmeld

8. september 2012

TNBC

PT skriver:

Min datter på 3 vil rigtig gerne se Ice Age 4.

I morgen har vi ingen planer, så jeg tænkte, vi kunne tage til Århus og se den.

Jeg har lige ringet derind for at bestille billetter, men min søn på 6 mdr må ikke komme med.
Hun henviste mig i stedet til babybio, hvor børn over 1 år ikke må komme med, og som derudover er torsdag kl. 10, hvor min datter jo er i børnehave.

Så enlige mødre til mere end et barn; indstil jer på ikke at tage begge børn med i biffen, før den yngste er 7 år!

Jeg synes ikke, det kan være rigtigt, at der ikke er en mulighed for at tage mine børn ind og se en film sammen som en familie

Jeg synes det er pisse synd for din datter, undskyld mit sprog.
Jeg er glad for at du vil have en familie dag med dine børn, men jeg synes i skal lave noget andet og så synes jeg ag du skal få din søn passet eller få en anden til at tage hende med. Du siger at hun rigtig gerne vil se den. Forestil dig så at lillebror bliver helt ulykkelig og i er nød til at gå, tror du så ikke at hun bliver rigtig ked af det?

Anmeld

8. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvilken biograf er det i? 

Vi har nemlig også tænkt på om vi ku tá alberte med i bio, så vi sammen ku komme ind og se filmen. Hvis alberte begyndte at græde ville jeg, så gå ud med hende, også ville kærsten blive sammen med thea!

Syntes da endlig det er skørt at det kun er babyer op til 1 år, der må komme med i baby bio, for det ku da ellers ha været fint nok, når nu hun kun går i børnehave! 

Der er da altid børn der larmer, når man er i børne bio, det er da en del af charmen!! Vh stine

Anmeld

8. september 2012

bøllen

PT skriver:

Min søn er kun 6 mdr gammel, så han bliver ikke passet af andre, og vi ville jo netop have en familiedag, hvilket også inkluderer ham.

Jeg kan godt se, det kunne være forstyrrende, hvis han græd under hele forestillingen, men så ville vi jo gå ud, og de andre børn vil vel heller ikke bare sidde musestille i 1,5 timer

Kan godt forstå at det kunne være hyggeligt med en familiedag, Men jeg tænker også at biografen er nød til at sætte en grænse. Ikke alle respektere hinanden i en biograf, måske du ville gå ud hvis han græd men ikke sikkert alle ville. Så forstår altså godt biografen ( desværre )

Jeg personligt ville ikke tage en 6 mdr gammel baby med i bio. Så ville jeg få passet barnet den 1,5 time filmen tog. Og tænker hvis du virkelig vil give din datter denne oplevelse må du jo evt vælge.

Eller vælge en anden aktivitet. Hvis det er familie udflugt der er i højsædet.

Anmeld

8. september 2012

Lullaby

PT skriver:

Nu er det jo en BØRNEfilm, vi ville se, og mon ikke en to-tre-årig kan larme ligeså meget og skal have det meste, hvis ikke alt, forklaret af forældrene?

Jeg har selv arbejdet i en biograf i mange år, og der var alt andet end ro under forestillingerne - folk snakker og kommenterer og sådan skal det være, da det netop er en forestilling for børn.

Hvis han begyndte at græde, ville jeg naturligvis gå ud med begge børn for ikke at genere de andre.

Jo men at du ville gøre det er jo ikke sikkert at de andre ville. Og det er der problematikken kommer.

Anmeld

8. september 2012

raca

jeg mener ikke man tager børn med i bio før de kan forvenes at sidde stille og ikke tale i de 1.5 time dets vare, med mindre det er småbørns film.. og det er ace age ikke..

så ja jeg forstår dem godt, jeg betaler som biograf gænger ikke 80 kr for at høre på andre folks grædende børn.

Anmeld

8. september 2012

TNBC

raca skriver:

jeg mener ikke man tager børn med i bio før de kan forvenes at sidde stille og ikke tale i de 1.5 time dets vare, med mindre det er småbørns film.. og det er ace age ikke..

så ja jeg forstår dem godt, jeg betaler som biograf gænger ikke 80 kr for at høre på andre folks grædende børn.

Jeg har ALDRIG væreg i biografen hvor der var stille under hele film. Hverken børne eller voksenfilm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.