Irriteret på biografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Lullaby

Yurie skriver:

Jeg ville aldrig tage sådan en lille med.så jeg er enig med dig, men det lyder som at der er musestille under hele filmen. Hvis man er flere inde, snakker man jo sammen

Ja man hvisker. Hvis man hvisker ordentligt så kan andre altså ikke høre det. Jeg sidder tit sammen med venner og ser film og hvis vi absolut skal sige noget hvisker vi. Ikke om jeg ville finde mig i højlydt snak. Så siger jeg ti stille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

ano14316

PT skriver:

Min datter på 3 vil rigtig gerne se Ice Age 4.

I morgen har vi ingen planer, så jeg tænkte, vi kunne tage til Århus og se den.

Jeg har lige ringet derind for at bestille billetter, men min søn på 6 mdr må ikke komme med.
Hun henviste mig i stedet til babybio, hvor børn over 1 år ikke må komme med, og som derudover er torsdag kl. 10, hvor min datter jo er i børnehave.

Så enlige mødre til mere end et barn; indstil jer på ikke at tage begge børn med i biffen, før den yngste er 7 år!

Jeg synes ikke, det kan være rigtigt, at der ikke er en mulighed for at tage mine børn ind og se en film sammen som en familie

Jeg kan godt forstå hun henviser til babybio med en baby på 6 mdr. 

Men jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke må have din datter på 3 med i baby bio... 

Det giver jo ingen mening i min verden.. grrr.. 

Håber du finder en løsning

Anmeld

8. september 2012

ano14316

PT skriver:

Min datter på 3 vil rigtig gerne se Ice Age 4.

I morgen har vi ingen planer, så jeg tænkte, vi kunne tage til Århus og se den.

Jeg har lige ringet derind for at bestille billetter, men min søn på 6 mdr må ikke komme med.
Hun henviste mig i stedet til babybio, hvor børn over 1 år ikke må komme med, og som derudover er torsdag kl. 10, hvor min datter jo er i børnehave.

Så enlige mødre til mere end et barn; indstil jer på ikke at tage begge børn med i biffen, før den yngste er 7 år!

Jeg synes ikke, det kan være rigtigt, at der ikke er en mulighed for at tage mine børn ind og se en film sammen som en familie

Altså der står INTET på kino om at der er aldersgrænser. 

hvis jeg var dig, ville jeg booke billeter til babybio til jer og så skide højt og flot på at hun har sagt noget om en max grænse på 1 år. 

nedenstående er fra kino.dk

21. BabyBio

Hvad er BabyBio?

BabyBio er særforestillinger rettet mod nybagte forældre, som gerne vil nyde film uden at efterlade deres baby andetsteds. Salen hvor film vises er ikke helt mørkelagt og lyden er dæmpet. Man kan derfor vælge at tage sin baby med ind i salen eller efterlade den sovende uden for salen, hvor personalet holder øje med alle barnevogne og kalder på forældrene, hvis babyen græder (bemærk, at man i BioCenter Kolding selv skal se efter sit barn). Der er også mulighed for bleskift og opvarmning af sutteflaske. I udvalgte biografer er der gratis the/kaffe inden filmen og økologiske bleer i puslerummet. Som regel er der 2-4 film at vælge imellem i BabyBio. Biograferne forsøger dog at give et så varieret udbud som muligt.

Hvilke biografer fører BabyBio?

Bibliografen Bagsværd: hver onsdag kl. 10.00 og 10.30 uden for skoleferierne - billetpris reduceret 10 kr. ift. normalprisen.

CinemaxX København: hver onsdag kl. 10.00 – billetpris 65 kr.

CinemaxX Aarhus: hver torsdag kl. 10.00 – billetpris 65 kr.

CinemaxX Odense: den første onsdag i hver måned kl. 10.30 – 65 kr.

Baltoppen Bio 1-2: Ved grupper på 15 eller derover vil det være muligt at få programlagt en BabyBio-forestilling med én af biografens aktuelle film. Kontakt biografen på  mail@baltoppenbio1-2.dk 

BioCity Aarhus: hver mandag kl. 11.00 – billetpris 65 kr.

BioCity Aalborg: hver anden onsdag kl. 10.30 i alle lige uger (dog undtaget ferieugerne 8, 42, påske og juleugen) – normal billetpris, men hver femte BabyBio billet er gratis

Café biografen Odense: hver torsdag kl.11 – billetpris 55 kr.

Falkoner Biografen: hver torsdag kl. 10.00 – normal billetpris

BioCenter Kolding: hver onsdag kl. 11.30 på nær i ferieperioden - billetpris 75 kr.

BioCity Tåstrup: hver sidste torsdag i måneden kl. 10, dog ikke altid i december - billetpris 65 kr.

BioCity Randers: hver den sidste torsdag hver måned kl. 10.30 - normal billetpris.

BioCity Esbjerg: sidste torsdag i hver måned kl. 12.

Empire Bio: hver onsdag kl. 10.00 - billetpris 65 kr. (tillæg ved helaftensfilm) 

Ishøj Bio: anden tirsdag i hver måned kl. 11.00.

Anmeld

8. september 2012

TNBC

Lullaby skriver:

Ja man hvisker. Hvis man hvisker ordentligt så kan andre altså ikke høre det. Jeg sidder tit sammen med venner og ser film og hvis vi absolut skal sige noget hvisker vi. Ikke om jeg ville finde mig i højlydt snak. Så siger jeg ti stille

Ja enig.Har jeg oplevet. Men jeg synes ikke et sådan lille barn hører til i en biograf.

Anmeld

8. september 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg kan godt forstå du ikke må have dit barn på 6 måneder med i "børnebio" men at du ikke må have din datter på 3år med i babybio giver ingen mening i min verden. Det er da for underligt.

Sprugte du dem hvorfor?

Anmeld

8. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Hvilken biograf er det i? 

Vi har nemlig også tænkt på om vi ku tá alberte med i bio, så vi sammen ku komme ind og se filmen. Hvis alberte begyndte at græde ville jeg, så gå ud med hende, også ville kærsten blive sammen med thea!

Syntes da endlig det er skørt at det kun er babyer op til 1 år, der må komme med i baby bio, for det ku da ellers ha været fint nok, når nu hun kun går i børnehave! 

Der er da altid børn der larmer, når man er i børne bio, det er da en del af charmen!! Vh stine

Det var Cinemaxx i Århus. Det er den eneste i Århus, der stadig kører Ice Age 4.

Hvis den havde kørt på babybio, og hvis min datter kunne komme med, kunne vi også sagtens have gjort det, men det er desværre ikke muligt.
Vi må købe den på DVD i stedet for.

Og larm hører nemlig ved børnefilm. Der skal kommenteres og forklares og rasles med slikposer, og sådan er det bare

Anmeld

8. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lullaby skriver:

Jo men at du ville gøre det er jo ikke sikkert at de andre ville. Og det er der problematikken kommer.

Og det kan jeg også godt forstå. Jeg synes bare stadig, det er møgirriterende, at der er nogen, der højst sandsynligt har ødelagt det for os andre

Anmeld

8. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Bøllen skriver:

Kan godt forstå at det kunne være hyggeligt med en familiedag, Men jeg tænker også at biografen er nød til at sætte en grænse. Ikke alle respektere hinanden i en biograf, måske du ville gå ud hvis han græd men ikke sikkert alle ville. Så forstår altså godt biografen ( desværre )

Jeg personligt ville ikke tage en 6 mdr gammel baby med i bio. Så ville jeg få passet barnet den 1,5 time filmen tog. Og tænker hvis du virkelig vil give din datter denne oplevelse må du jo evt vælge.

Eller vælge en anden aktivitet. Hvis det er familie udflugt der er i højsædet.

For det første bliver min søn ikke passet endnu. Han er kun 6 mdr.

For det andet ville det være mere end 1,5 timer, vi taler om, da det tager 30 min at komme til og fra biografen, og den eneste, jeg ville overlade min søn til, bor i Randers, og så ville det tage yderligere en halv time at komme frem og tilbage.

Vi finder på noget andet i morgen, som vi kan gøre sammen som familie, og så må vi købe den på DVD, når den kommer ud.

Anmeld

8. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Ina33 skriver:

Jeg kan godt forstå din frustration, men på den anden side kan jeg faktisk også godt forstå biografens restriktioner.

Bare fordi vi har børn, og er alene med dem, har vi jo ikke RET til at foretage os ALT med vores børn.

Du må finde en barnepige, eller vente til de begge er gamle nok.

Jeg kan også godt forstå dem, men er stadig frustreret over, at jeg ikke kan tage begge børn med ud

Vi må købe den på DVD, og så finder vi på noget andet, til de begge er gamle nok

Anmeld

8. september 2012

TNBC

Lullaby skriver:

Nej?? Det er klart ikke min opfattelse. Selv da jeg havde min datter inde og se horton var biografen fyldt med børn + voksne og der var altså stille..

Jøsses.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.