Irriteret på biografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

ramona

ej hvor træls et dilemma at stå i Jeg kan egentlig godt se det fra begge sider, men undrer migmeget over hvad det det skulle gøre at have et børnehavebarn med til babybio forstår ikke hvorfor der er en aldresgrænse på 1 år sådan et sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Lullaby

Yurie skriver:

Jeg har ALDRIG væreg i biografen hvor der var stille under hele film. Hverken børne eller voksenfilm.

Det er da underligt. Jeg har mange gange været i biografen - også børnefilm og der har været stille..

Anmeld

8. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
trunte89 skriver:

kan du ikke prøve at snakke med en anden bio? (og så bare sige, at du self går ud hvis han græder meget)

Der er desværre kun en biograf i Århus, der stadig viser den, så kan jeg ikke engang gøre

Anmeld

8. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
JulieWH skriver:

Nemlig. Det er oftest et fåtal, som ødelægger det for andre :/

Ja, desværre :/

Anmeld

8. september 2012

PT

Profilbillede for PT
AalborgPigen skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig.. Det er også frustrende .. Men jeg tror de er nødt til at sætte en grænse.. Og derfor dele det op, jeg kunne forstille mig de har givet det nogle forsøg.. Og funder på den bedste løsning.. 

Det har de helt sikkert, men det er bare irriterende, at der er nogen, der har ødelagt muligheden for os andre

Anmeld

8. september 2012

raca

Yurie skriver:

Jeg har ALDRIG væreg i biografen hvor der var stille under hele film. Hverken børne eller voksenfilm.

jo folk griner men thier pænt stille når det passer sig og viser hensyn..

så som at slukke tlf og ikke snakke højlydt med sidemanden osv..

en baby har ikke denne form for pli så derfor mener jeg det er fornuftigt at de ikke er med..

Anmeld

8. september 2012

Ina33

PT skriver:

Min datter på 3 vil rigtig gerne se Ice Age 4.

I morgen har vi ingen planer, så jeg tænkte, vi kunne tage til Århus og se den.

Jeg har lige ringet derind for at bestille billetter, men min søn på 6 mdr må ikke komme med.
Hun henviste mig i stedet til babybio, hvor børn over 1 år ikke må komme med, og som derudover er torsdag kl. 10, hvor min datter jo er i børnehave.

Så enlige mødre til mere end et barn; indstil jer på ikke at tage begge børn med i biffen, før den yngste er 7 år!

Jeg synes ikke, det kan være rigtigt, at der ikke er en mulighed for at tage mine børn ind og se en film sammen som en familie

Jeg kan godt forstå din frustration, men på den anden side kan jeg faktisk også godt forstå biografens restriktioner.

Bare fordi vi har børn, og er alene med dem, har vi jo ikke RET til at foretage os ALT med vores børn.

Du må finde en barnepige, eller vente til de begge er gamle nok.

Anmeld

8. september 2012

TNBC

raca skriver:

jo folk griner men thier pænt stille når det passer sig og viser hensyn..

så som at slukke tlf og ikke snakke højlydt med sidemanden osv..

en baby har ikke denne form for pli så derfor mener jeg det er fornuftigt at de ikke er med..

Jeg ville aldrig tage sådan en lille med.så jeg er enig med dig, men det lyder som at der er musestille under hele filmen. Hvis man er flere inde, snakker man jo sammen

Anmeld

8. september 2012

TNBC

Lullaby skriver:

Det er da underligt. Jeg har mange gange været i biografen - også børnefilm og der har været stille..

Altså jeg mener at der bliver snakket

Anmeld

8. september 2012

Lullaby

Yurie skriver:

Altså jeg mener at der bliver snakket

Nej?? Det er klart ikke min opfattelse. Selv da jeg havde min datter inde og se horton var biografen fyldt med børn + voksne og der var altså stille..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.