(oktober) Nogen med termin i oktober/november fra Køge området??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Brams

Glemte da helt at fortaelle dig den bedste nyhed - jeg har maerket hende for foerste gang i tirsdags  foerst vidste jeg ikke om det var det jeg havde maerket men hun har gjort mig opmaerksom paa hende hver dag lige siden, saa det er super skoent.

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

tumle81

Hej Trine

Hvor lyder det bare dejligt med alt det shopping, jeg er kun en lille smule misundelig ;-)

I går var jeg hos mine forældre, og vi fik sorteret alt det baby og børnetøj jeg havde derhjemme fra Victoria og Valdemar. I alt endte vi med 3 store sække med tøj, så tror der er nok til den første tid, meeen lidt shopping bliver det jo nok til alligevel. Dog f'ørst når baby er født, gider ikke købe neutralt *S*

I dag har vi været til gym opvisning med Victoria i Bøgeskoven, Ih altså hvor var det hyggeligt. Man bliver SÅ stolt når ens lille pige drøner afsted og stolt fremviser det hun kan.. Du kan godt glæde dig :-)

Skt. Hans skal tilbringes med familien hjemme hos mine forældre. Min bror hans kone og deres to børn kommer også, så det bliver bare super hyggeligt, glæder mig allerede som et lille barn  :-)

Hvor er det dejligt at hun er begyndt at sparke, det er så stort at mærke første gang. Det er også rart lige at få en hilsen med på vejen, så man lige ved at alt er ok derinde :-)
Jeg nyder også de mange spark der kommer hver dag, det er så rart at mærke babyen rumstere rundt derinde. Peter er også begyndt at kunne mærke det, det er dejligt *s*

Det er nogle dejlige navne I har fremme, men du har ret det er en stor beslutning og man skal være sikker. Det er dumt at gå på kompromis tror jeg. Det er vigtigere at man sammen finder et navn man er glad for, eller som betyder noget bestemt, er fra familien eller lign...

Knus Kathrina

Anmeld

24. juni 2009

Brams

Super fedt at faa organiseret alt toejet, det er virkelig noget der tager tid, saa det maa vaere dejligt at kunne strege det ud paa listen

Jeg faar altid taarer i oejnene naar boern optraeder ogsaa selv om det ikke er mine, det er saa fantastisk at se hvor glade de er over at lykkedes med noget.

Gud ja Skt. Hans, det havde jeg helt glemt, ja det bliver der ikke noget af herovre, til gengaeld skal vi fejre 4. juli saa det glaeder vi os til at opleve. Har kun oplevet det en gang foer og det er mange aar siden. Vi regner med at vaere i New York paa det tidspunkt, saa det bliver spaendende at se hvad New Yorkerne kan byde paa saadan en dag.

Jesper har ikke maerket noget endnu, ved ikke hvorfor men han har endnu ikke den store trang til at foele mig paa maven, har proevet at prikke lidt til ham, men det virker ikke rigtigt  Hvordan var det med Jeres foerste barn ??

Er helt enig omkring det med navne, man skal ikke gaa paa kompromis, for det kan jo ikke laves om. Tror jeg vil kigge lidt naermere i bogen i dag. I dag bliver nemlig bare en slappe-dag herhjemme i huset.

Knus Trine

Anmeld

25. juni 2009

tumle81

4 juli må også være stort at opleve!!
Glæder mig til at høre nærmere om det

Det er da ærgerligt at Jesper ikke er mere interesseret endnu, men mon ikk det kommer i takt med at lille pigen bevæger sig mere og mere og at du bliver tykkere og tykkere??
Jeg må jo indrømme at Peter var helt oppe at køre dengang jeg ventede Victoria. Hver uge sad ve med en oversigt over graviditeten og læste hvad der skete i den kommende uge  Han var helt overvældet da vi hørte hjertelyd hos jm første gang, og fulgte med i alt med jm og scanninger.

Med Valdemar var det stilnet lidt af, men han var da med ved scanninger og også hos jm når han kunne. Heldigvis arbejdede han lige ved siden af og tog derfor tit bare lige 20-30 min pause for at komme med...

Denne gang har han ikke været med til andet end scanninger, men til at starte med var han heller ikke interesseret i at få et til barn
Lang historie, men vi var ved at gå fra hinanden og samme weekend som vi beslutter os for at vi ikke kan undvære hinanden finder jeg ud af om søndagen at jeg er gravid!
Heldigvis har han ændret mening og glæder sig også nu enormt meget til igen at være far og følge den lille ny baby

Ydermere har vi været temmelig uheldige herhjemme på det sidste, vil ikke poste det igen men under marts mødre 2004 kan du læse om alt der er sket med Valdemar. Det står vist under ramt af uheld...

Håber ellers I har det dejligt og nyder USA, vi har jo super vejr herhjemme og det gør det lidt bedre at gå hjemme

Knus Kathrina

Anmeld

27. juni 2009

Brams

Ja haaber ogsaa det kommer isaer naar han ogsaa kan maerke at hun sparker.

Er super glad for at hoere at I har fundet "sammen igen" og glaeder Jer til den lille nye. Det ville bare have vaeret saa aergeligt midt i den glade nyhed.

Kan ikke lige finde dit gamle indslag, men jeg haaber at alt er vel med Valdemar nu og at han har det godt

Har hoert at vejret skulle vaere godt derhjemme, det er jo bare fedt. Vi har lige nu "besoeg" i vores hus derhjemme. MIn mor og min papfar (som er maler) er ved at goere babyvaerelset og et ekstra vaerelse klar mens vi er vaek, saa vi glaeder os helt vildt til at se det naar vi kommer hjem. Super skoent at de gider mens vi bare holder ferie

Knus Trine

Anmeld

29. juni 2009

tumle81

Hej Trine

Han skal nok finde lidt mere interesse når hun bliver mere og mere aktiv, og sparker på livet løs

Han har fået brændt sin lille hånd på kogepladen, så han fik vabler i hele håndfladen. I dag er huden ligesom faldet af, og der er den fineste lyserøde hud indenunder. Han skal have vasket og skiftet posen 2 gange om dagen indtil næste weekend. Han har sådan en plastik pose udover hånden så der ikk kommer snavs til det og ingen forbinding der sidder fast i sårene. Han er simpelthen så tapper, og bare super sej, så det er altid noget.
Forrige uge måtte vi også på skadestuen fordi han fik skåret sig i hånden med et glas der gik i stykker :-(

Hvor er det dejligt at de sådan vil ordne værelser for jer til I kommer hjem igen. Det er da ren luksus og nogen gange en nødvendighed, lige at få en hånd til diverse ting. Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at se ud. Har I aftalt hvordan og hvorledes eller har de fået frie hænder??

Det ender da med at vi må mødes inden eller efter at de små bebser er født

Knus Kathrina 22+6

Anmeld

6. juli 2009

Brams

Hej Kathrina

Saa er vi hjemvendt fra en lille smuttur til New York (uden internet ).

Ja satser ogsaa paa at det bliver lidt mere interessant for ham jo laengere vi naar hen.

Er ked af at hoere med den knaegten, men er glad for at det gaar fremad med ham. Nogle boern er bare uheldige.

De laver vaerelserne klar, altsaa bygger vaeggene op igen efter at den gamle tapet er taget ned og pudsen roeget af, saetter nyt vaev paa vaeggene og laver nye lofter (vi har gamle moerke traelofter, som vi gerne vil have lavet om til gipslofter i alle rum engang med tiden) og saa maler tror vi, men vi ved faktisk ikke hvor langt de naar, saa vi glaeder os til at komme hjem og se det  Bare super skoent ikke at skulle taenke paa det ogsaa.

Ja vi maa da lige finde ud af at moedes, det kunne da vaere hyggeligt. Jeg regner med at gaa paa barsel 16. september tror jeg nok jeg har regnet mig frem til.

Hun sparker hver dag nu og har faktisk gjort det lige siden den dag jeg maerkede hende foerste gang. Det var rigtigt maerkeligt at gaa lige fra den ene yderlighed til den anden. Har stadig lidt svaert ved at tro paa at det rent faktisk er lykkedes for os denne gang. Er dog ved at vaere min frygt for at miste hende kvit saa det er dejligt.

Haaber alt er vel hos dig, nu gik der jo lige nogle dage siden sidste besked.

Knus Trine

Anmeld

21. juli 2009

tumle81

Hej Trine

Ja så var det mig som slet ikke har haft tid til baby.dk
Jeg har holdt ferie med familien i sidste uge, vi har bare hygget os herhjemme med en tur i Sommerland Sjælland, to gange ind og se sommer summarum, Valdemar blev 2 år forrige mandag, og så ellers bare hygge alle fire. Det har simpelthen været dejligt og godt for os allesammen, ren hygge og afslapning!

Det går nogenlunde med mig og mit bækken, der er dage hvor jeg næsten ikke mærker det, og så er der dage hvor jeg virkelig har ondt. Der er desværre flest af de sidstnævnte.
Jeg prøver at passe godt på mig selv og ikke overanstrenge mig, men samtidig holde mig i gang...

Er I stadig i USA? Det lyder vildt fedt at de ordner værelset for jer, det bliver en dejlig overraskelse at komme hjem til, og SÅ dejligt at de gider det...

Jeg mærker også babyen hver dag, og det er bare så skønt. Det er dejligt med de små spark og puf, og perioder hvor maven bare bumper derudaf :-)

Jamen du siger bare til, så tager vi en kop kaffe eller lign.

Håber alt er vel hos jer

Knus Kathrina 26+0, tiden går stænkt :-)

Anmeld

21. juli 2009

Brams

Velkommen tilbage fra ferie  det lyder som om I har haft det dejligt. Og tillykke med Valdemar.

Vi er kommet hjem fra USA og har haft vores første uge på arbejdet (lidt hårdt). Vi kom hjem til 2 fantastiske værelser. Helt færdige med maling og alt ting. Så vi skulle bare lægge tæppe på. Super dejligt ikke at skulle tænke mere på det, så nu er der kun alt det hyggelige tilbage, møbler, hyggeting osv. - glæder mig til at komme igang...... Nu skal vi bare lige have lidt penge i overskud, så går vi igang med at gøre hendes værelse færdigt.

Ellers er der vist intet nyt, andet end at hun er meget aktiv over hele dagen, så det er super dejligt. Jesper mærkede hende for første gang i lørdags, tror nok han synes det var lidt vildt  så det er dejligt at han også er kommet med på vognen nu.

På lørdag holder vi vores årlige Hawaiifest (som i år undtagelsesvis er lavet om til Amerikanerfest), så det skal nok blive hyggeligt. Hyggeligt samvær, god mad på grillen, snobrød og et par lege  så vi håber på godt vejr

Tænkte på om vi evt. skulle udveksle mail adresser ?

Knus Trine 25+5 og ja tiden går godt nok hurtigt

Anmeld

22. juli 2009

tumle81

Hey Trine

Hvor lyder det bare lækkert med de værelser, det må bare være luksus... Som du selv siger er der det allerbedste tilbage, elsker også at indrette og købe små ting og nips til værelset. Jeg er ikke altid så kreativ, men elsker når der er nyt eller man skal rykke rundt og lign :-)

God ide med mail'en, min er tumle81@hotmail.com

Fedt at Jesper har mærket jeres datter, det er så stort for faren når han kan mærke det for første gang. Det gør det sikkert også mere virkelig for dem. Det er jo noget andet for os kvinder som mærker alle forandringerne i kroppen fremfor manden der mærker lidt spark udenpå maven, kan se maven bevæger sig og se scanninger, og så efter 9 mdr lige pludselig står med en lille nyfødt baby i armene...
Der er det rart at man har ligestillede herinde man kan "snakke" med om alle tankerne og bekymringerne. Jeg har jo været i netmødregruppe siden dengang jeg ventede Victoria og hun er nu knap 5½ år, det hjalp meget at have andre gravide at snakke med især fordi jeg kun var 22 år og ingen af mine veninder var på baby stadiet endnu!

Puha trist at skulle igang med arbejde igen, når man lige har haft sådan en dejlig lang ferie og bare har kunnet nyde hinanden. Vi havde kun lige en uge sammen og jeg savner allerede at Peter også er herhjemme. Glæder mig til vi holder ferie igen i slutningen af august, så har vi to uger sammen...

Spændende med jeres Hawaii/USA fest, det var da ellers en super god ide :-) Jeg krydser for at bliver godt vejr...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.