4 juli må også være stort at opleve!!
Glæder mig til at høre nærmere om det

Det er da ærgerligt at Jesper ikke er mere interesseret endnu, men mon ikk det kommer i takt med at lille pigen bevæger sig mere og mere og at du bliver tykkere og tykkere??
Jeg må jo indrømme at Peter var helt oppe at køre dengang jeg ventede Victoria. Hver uge sad ve med en oversigt over graviditeten og læste hvad der skete i den kommende uge

Han var helt overvældet da vi hørte hjertelyd hos jm første gang, og fulgte med i alt med jm og scanninger.
Med Valdemar var det stilnet lidt af, men han var da med ved scanninger og også hos jm når han kunne. Heldigvis arbejdede han lige ved siden af og tog derfor tit bare lige 20-30 min pause for at komme med...
Denne gang har han ikke været med til andet end scanninger, men til at starte med var han heller ikke interesseret i at få et til barn

Lang historie, men vi var ved at gå fra hinanden og samme weekend som vi beslutter os for at vi ikke kan undvære hinanden finder jeg ud af om søndagen at jeg er gravid!
Heldigvis har han ændret mening og glæder sig også nu enormt meget til igen at være far og følge den lille ny baby

Ydermere har vi været temmelig uheldige herhjemme på det sidste, vil ikke poste det igen men under marts mødre 2004 kan du læse om alt der er sket med Valdemar. Det står vist under ramt af uheld...
Håber ellers I har det dejligt og nyder USA, vi har jo super vejr herhjemme og det gør det lidt bedre at gå hjemme

Knus Kathrina
Anmeld