(oktober) Nogen med termin i oktober/november fra Køge området??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.353 visninger
42 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

tumle81

Hejsa

Ja som overskiften siger ville jeg bare høre om der var nogen fra Køge området med termin i september, oktober eller november som synes det kunne være hyggeligt at "følges" ad...

Jeg selv er fra Køge, er 28 år og venter mit 3. barn.
Jeg er netop blevet deltidssygemeldt pga bækkenløsning og da jeg arbejder som sygeplejerske hænger hverdagen bare ikke sammen med "tungt" arbejde og 2 små børn! 
Jeg har termin d 27 oktober.

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Brams

Hej Kathrina

Er fra Hellested på Stevns og har termin den 29/10 kunne da være hyggeligt at "følges".

Jeg er gravid med mit første barn, som har været 12 år undervejs, så vi er meget lykkelige.

Har fået hjælp på Hvidovre og det er også der vi har valgt at føde, da vi føler vi kender det hele så godt derude.

Trine, 34 år (18+0)

Anmeld

27. maj 2009

tumle81

Det var også lang tid at vente på ønskebarnet, dejligt at det er lykkes for jer...

Jeg skal føde på Roskilde ligesom jeg har gjort de to andre gange. Synes det er et meget godt sted at være, og har kun gode minder derfra...

Det bliver spændende at se hvad det bliver. Vil I vide det??

Knus Kathrina 28 år

Anmeld

27. maj 2009

Brams

Vi vil rigtig gerne vide det, så vi håber at de kan se det til skanningen mandag den 8/6

Lige nu virker det som rigtig lang tid til den 8/6, men lige pludselig er dagen jo der. Vi rejser til USA i en måned om lørdagen i den uge så det ville være fedt at vide kønnet hvis man nu skulle "falde" over noget rigtig fedt babyudstyr/tøj

Knus Trine

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

Helt sikkert man kunne finde noget fedt i USA. Gid det var mig som skulle afsted! Skal I på rundrejse??

Jeg tror også det bliver svært at vente til oktober med at vide kønnet, men på den anden side er det også fedt med en overraskelse...

Er netop blevet sygemeldt så skal bare få tiden til at gå med afslapning og alligevel lidt aktivitet...

Knus Kathrina 

Anmeld

28. maj 2009

Brams

Vi skal over og besøge noget "familie". Jeg har boet derovre for en del år siden og ca. hver 3. år tager vi over og besøger den familie som jeg var au-pair hos. Nogle gange kommer de til Danmark.
Det er ligesom at komme hjem - super dejligt  Glæder mig til også at dele graviditeten med dem.

Vi skal primært være et sted, som er der hvor jeg boede dengang, men plejer at tage en uge på "ferie" mens vi er der, til en anden stat (overvejer lidt Hawaii denne gang).

Skal dog lige til barnedåb inden vi tager afsted, min søster skal have døbt sine tvillingepiger på søndag så det glæder vi os meget til at være en del af. Min mand og jeg skal bære hver én af pigerne.

Skønt at vores børn ligger så tæt op af hinanden, da de andre børn i vores omgangskreds er lidt ældre.

Ked af at høre at du er blevet sygemeldt, håber du har det ok og kan få tiden til at gå derhjemme. Skal du være hjemme fra nu og til du skal på barsel ?

Knus Trine

Anmeld

29. maj 2009

tumle81

Det lyder da bare rigtig dejligt. Jeg har været i USA 2 gange, men det var dengang jeg var 15-16 år, så det er ved at være en del år siden...
Vi var på rundtur, min bror og jeg og vores forældre. Kørte rundt i Californien, og oplevede alt hvad der var at opleve :-)
Jeg ville gerne derover igen, men venter til børnene er større og får mere ud at turen...

Det lyder da dejligt at få den ære at blive gudforældre. Jeg er selv gudmor til både min nevø og niece, og det er da helt fantastisk at andre vil tiltro den rolle til en *s*

Ja tro mig, I får glæde af at de er så tæt på hinanden. Vi har jo en datter på 5 år og en søn på knap 2 år. Min bror har en datter på knap 6 år og en søn på 9 mdr. Min mands søster har en datter på 4 år og en søn på 1½ år, så det er bare perfekt. Pigerne har så meget glæde af hinanden på begge sider af familien, og med tiden får drengene da sikkert det samme gode forhold :-)

Ja jeg skal gå hjemme indtil jeg starter arbejde i ca august 2010, så der er virkelig længe til jeg skal ud og være arbejds social igen!! Det bliver hårdt og jeg må holde mig opdateret herhjemme. Der sker jo en del på et sygehus når man er væk i så lang tid ad gangen. Det går allerede bedre, fordi jeg slapper mere af og ikke spekulerer over hvordan jeg skal klare arbejde og hus og familie. 

Jeg har været til akupunktur i dag og tror det bliver godt. Det hjalp mig virkelig meget i min sidste graviditet...

Knus Kathrina 

Anmeld

30. maj 2009

Brams

Er glad for at høre at du har det bedre, det kan jo altid hjælpe på humøret at vide at det rent faktisk virker at bliver hjemme og slappe af.

Ved du hvor meget man får hvis man vil tage noget orlov efter de 6 måneders barsel ? Er det noget med 60% af dagpengene ??

Min mors mand kommer og ordner videre på børneværelset i dag, så det bliver rigtig spændende. Han er maler så det bliver meget bedre når han gør det,vi besluttede nemlig at rive alt ned og starte forfra i rummet så det kunne blive helt nyt.

Anmeld

31. maj 2009

tumle81

6 mdr barsel? Skal du ikke have et helt år??

Jeg får 6 mdr betalt barsel og så er der vist knap 6 mdr med dagpenge...
Gemmer en måned til min mand, da han også gerne vil have tid hjemme sammen med barnet...

Dejligt at får ordnet værelse til babyen, det er så dejligt at gå og gøre klar til baby. Der er så mange dejlige ting man kan købe og gå og ordne inden man skal føde :-)

Knus Kathrina

Anmeld

2. juni 2009

Brams

Vil da gerne have mere end 6 mdr. barsel, ved bare ikke om vi får råd, så jeg skal lige have tjekket hvad man helt præcist kan få efter de 6 mdr. barsel.

Ved jo selvfølgelig heller ikke hvordan det er at gå derhjemme i så lang tid, for jeg har jo ikke prøvet det før, men kan forestille mig at man gerne vil blive hjemme så lang tid som muligt

Blev gudmor i weekenden, min søsters tvillinger blev døbt på Østerbro. Det var en super dejlig dag, kan ikke helt forestille mig ikke at skulle se de 2 små i en hel måned

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.