(oktober) Nogen med termin i oktober/november fra Køge området??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.353 visninger
42 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

tumle81

Hejsa

Ja som overskiften siger ville jeg bare høre om der var nogen fra Køge området med termin i september, oktober eller november som synes det kunne være hyggeligt at "følges" ad...

Jeg selv er fra Køge, er 28 år og venter mit 3. barn.
Jeg er netop blevet deltidssygemeldt pga bækkenløsning og da jeg arbejder som sygeplejerske hænger hverdagen bare ikke sammen med "tungt" arbejde og 2 små børn! 
Jeg har termin d 27 oktober.

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Brams

Hej Kathrina

Er fra Hellested på Stevns og har termin den 29/10 kunne da være hyggeligt at "følges".

Jeg er gravid med mit første barn, som har været 12 år undervejs, så vi er meget lykkelige.

Har fået hjælp på Hvidovre og det er også der vi har valgt at føde, da vi føler vi kender det hele så godt derude.

Trine, 34 år (18+0)

Anmeld

27. maj 2009

tumle81

Det var også lang tid at vente på ønskebarnet, dejligt at det er lykkes for jer...

Jeg skal føde på Roskilde ligesom jeg har gjort de to andre gange. Synes det er et meget godt sted at være, og har kun gode minder derfra...

Det bliver spændende at se hvad det bliver. Vil I vide det??

Knus Kathrina 28 år

Anmeld

27. maj 2009

Brams

Vi vil rigtig gerne vide det, så vi håber at de kan se det til skanningen mandag den 8/6

Lige nu virker det som rigtig lang tid til den 8/6, men lige pludselig er dagen jo der. Vi rejser til USA i en måned om lørdagen i den uge så det ville være fedt at vide kønnet hvis man nu skulle "falde" over noget rigtig fedt babyudstyr/tøj

Knus Trine

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

Helt sikkert man kunne finde noget fedt i USA. Gid det var mig som skulle afsted! Skal I på rundrejse??