Det lyder da bare rigtig dejligt. Jeg har været i USA 2 gange, men det var dengang jeg var 15-16 år, så det er ved at være en del år siden...
Vi var på rundtur, min bror og jeg og vores forældre. Kørte rundt i Californien, og oplevede alt hvad der var at opleve :-)
Jeg ville gerne derover igen, men venter til børnene er større og får mere ud at turen...
Det lyder da dejligt at få den ære at blive gudforældre. Jeg er selv gudmor til både min nevø og niece, og det er da helt fantastisk at andre vil tiltro den rolle til en *s*
Ja tro mig, I får glæde af at de er så tæt på hinanden. Vi har jo en datter på 5 år og en søn på knap 2 år. Min bror har en datter på knap 6 år og en søn på 9 mdr. Min mands søster har en datter på 4 år og en søn på 1½ år, så det er bare perfekt. Pigerne har så meget glæde af hinanden på begge sider af familien, og med tiden får drengene da sikkert det samme gode forhold :-)
Ja jeg skal gå hjemme indtil jeg starter arbejde i ca august 2010, så der er virkelig længe til jeg skal ud og være arbejds social igen!! Det bliver hårdt og jeg må holde mig opdateret herhjemme. Der sker jo en del på et sygehus når man er væk i så lang tid ad gangen. Det går allerede bedre, fordi jeg slapper mere af og ikke spekulerer over hvordan jeg skal klare arbejde og hus og familie.
Jeg har været til akupunktur i dag og tror det bliver godt. Det hjalp mig virkelig meget i min sidste graviditet...
Knus Kathrina
Anmeld