(oktober) Nogen med termin i oktober/november fra Køge området??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

tumle81

Jeg mener at kunne huske at jeg fik fuld dagpenge i 6 mdr, det er vist noget med hvor mange timer man er ansat på inden man går på barsel??

Snak med kommunen, de kan helt sikkert hjælpe dig. Jeg synes barselsreglerne er meget indviklede...

Jeg kan godt lide at gå hjemme og hygge mig med babyen, har nydt det meget med både Victoria og Valdemar. Er derfor sikker på jeg víl nyde det igen denne gang ;-)

Jeg var afsted til MD scanning i dag, babyen så bare dejlig ud og JM sagde at alt så ud som det skulle, så det er bare helt perfekt. Vi fik nogle fine billeder med hjem...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Brams

Super tillykke med den fine skanning, dejligt at alt er som det skal være. Jeg skal på mandag - kan næsten heller ikke vente.

Taler lige med kommunen om det med dagpenge for du har ret, det er enormt kompliceret med alle de regler. Det ville jo være et stort plus hvis det er fuld dagpenge og ikke 60% af dagpengene som jeg går og tror - hjælper lidt på budgettet

Anmeld

2. juni 2009

tumle81

Kan godt forstå du glæder dig til scanningen, det er simpelthen en fantastisk oplevelse hver eneste gang!!

Ja undersøg det med kommunen, det kan jo være at det er den forskel som gør at du kan blive hjemme længere tid. Jeg håber for jer at I finder ud af noget positivt :-)

I morgen skal jeg på mit arbejde og give morgenbrød. Jeg blev jo faktisk sygemeldt hjemmefra og fik dermed ikke sagt farvel og på gensyn. Jeg glæder mig til at se dem allesammen igen... Man savner dem en del når man er vant til at gå op af dem flere dage i træk :-)

Knus Kathrina

Anmeld

7. juni 2009

Brams

Håber det gik godt på arbejdet og at du fik sagt ordentligt farvel. Nu varer det jo længe inden du skal se dem igen

Så er det i morgen jeg skal til skanning og håber at alt er vel. Håber jo også på at de kan se hvad det bliver.

Har stadig ikke fået ringet til kommunen, har prøvet at søge selv på nettet men hold da op hvor er det indviklet, så jeg må vist ty til telefonen

Håber ellers at alt er vel hos dig og at det ikke er alt for slemt med bækkenet.

Knus Trine

Anmeld

9. juni 2009

Brams

MD skanning gik helt som den skulle, baby har det godt og alt ser ud som det skal, så vi er meget lykkelige.

De kunne ikke se hvad det var for den lå med krydsede ben, men det er også lige meget, bare den har det godt. Havde så ondt i maven i går morges, at jeg ikke rigtig fik spist, så jeg kunne spise en ½ ko da jeg kom ud fra hospitalet

Ellers er alt vel her, var lige ude og shoppe et par nye bluser (som jeg kan være i) før vi skal afsted på lørdag.

Knus Trine

Anmeld

11. juni 2009

Brams

Ja så blev det til at vi betalte os fra at få lavet en kønsskanning. Min mand kunne slet ikke venter med at få af vide hvad det er for en lille størrelse jeg har i maven.

Så vi tog til Skanningklinik i Hvidovre og resultatet: en lille prinsesse

Skal lige vende mig til ikke at kalde babyen for "den" mere men for "hun".

Knus Trine

Anmeld

16. juni 2009

tumle81

Hvor dejligt at høre at alt bare gik som det skulle. Det er så dejligt at se den lille sprælle rundt og også mærke de daglige små puf og spark :-)

Jeg har ikke været så aktiv på det sidste da jeg har været på ferie i Nordjylland med mine forældre :-)

Hvor spændende med en lille prinsesse, så er det bare med at finde et smukt navn. VI er i fuld gang med snakken men synes det er svært at beslutte sig denne gang. Vi har jo både pige og drenge navne på tapetet og synes det er sværere end de to andre gange *s*

Nyder I turen i USA?? Håber ihvertfald at I får dejligt vejr, og kan slappe af og bare nyde to somheden inden der kommer en lille fræk baby ud til jer :-)

Knus Kathrina 21+0

Anmeld

18. juni 2009

Brams

Saa naaede vi frem og det er super skoent, vi nyder det i fulde drag og har allerede vaeret ude og koebe noget fint lyseroedt toej  til den lille prinsesse.

I dag har det vaeret lidt overskyet men ellers har vi haft fantastisk vejr og det har vaeret meget varmt.

Lyder dejligt med en lille ferie saa man kan faa slappet af, glaeder mig til at hoere mere til navnet, vi har taget bogen med saa den skal vi have kigget lidt i.

Knus Trine

Anmeld

18. juni 2009

tumle81

Hvor lyder det bare dejligt... Ville ønske at jeg også skulle til USA, men den tager vi når børnene er blevet lidt større :-)

Vi snakker meget om Josefine til en pige og er lidt mere i tvivl om drenge navnet, men jeg er ret glad for Alexander. Vi snakkede først om Vilma og Villads, men Peter er ikke helt med på den... Synes bare det kunne være dejligt at finde et med V når nu de andre hedder Victoria og Valdemar...

Har I nogle navne fremme??

Fedt at kunne købe lækket tøj med hjem, de har også Osh Kosh ikke?? Dem med striberne?? Er helt pjattet med deres spencere og over alls :-)

Knus Kathrina

Anmeld

21. juni 2009

Brams

Jeg synes Josefine lyder som et rigtigt fint navn  Vi kan begge to godt lide Laerke men ellers har vi ikke rigtig flere vi begge godt kan lide. Jeg kan ogsaa godt lige Emilie og Jesper synes om Silke. Synes det er svaert for det er jo en stor beslutning.

Har allerede koebt en masse pigetoej, saa nu er jeg super glad for at Jesper pressede paa for at faa koennet af vide, inden vi tog afsted, selv om vi maatte betale for det

Ved ikke om de har det toejmaerke, men det maa jeg da bestemt se efter jeg er jo slet ikke faerdig med at shoppe endnu.

Haaber at du stadig har det godt trods baekkenloesningen og har haft en god ferie.

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.