vis mig jeres "hjem" tøj til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

morethanperfect

Heldragt og køredragt ..
Indenunder havde han en hvid body ..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

lenemor77

Princesspigen skriver:

jeg går lidt og leger med tanken om da jeg ikke ved om det er en dreng eller pige der kommer her i oktober, hvad den lille skal have på hjem fra hospitalet..

jeg tænker jeg køber et sæt lyserødt tøj og farman køber et sæt lyseblådt tøj, og det det så bliver den farve skal den lille have på hjem..

men jeg ved ikke rigtigt hvad det skal være for noget og sådan, så hjælp med lidt inspiration, vis mig hvad jeres havde på, skal have på osv ?  

masser af billeder er velkommen  

Har slet ingen anelse hvad vores pige havde på. Men tænker, at det var et af de 3 sæt i str 40 vi havde...;o) Dog havde hun en strikket heldragt på i str 56. Eller den havde hende indeni, for den var kæmpestor til hende. Arme og ben nåede knap nok ud under selen...

Men hjem kom vi da.

Anmeld

11. september 2012

Princesspigen

morethanperfect skriver:

Heldragt og køredragt ..
Indenunder havde han en hvid body ..  

nå hvor fint  

Anmeld

11. september 2012

Princesspigen

lenemor77 skriver:

Har slet ingen anelse hvad vores pige havde på. Men tænker, at det var et af de 3 sæt i str 40 vi havde...;o) Dog havde hun en strikket heldragt på i str 56. Eller den havde hende indeni, for den var kæmpestor til hende. Arme og ben nåede knap nok ud under selen...

Men hjem kom vi da.

det lyder som om jeres lille kom meget for tidelig.. det må ha været en svær tid

Anmeld

11. september 2012

Giraffen

Princesspigen skriver:

jeg går lidt og leger med tanken om da jeg ikke ved om det er en dreng eller pige der kommer her i oktober, hvad den lille skal have på hjem fra hospitalet..

jeg tænker jeg køber et sæt lyserødt tøj og farman køber et sæt lyseblådt tøj, og det det så bliver den farve skal den lille have på hjem..

men jeg ved ikke rigtigt hvad det skal være for noget og sådan, så hjælp med lidt inspiration, vis mig hvad jeres havde på, skal have på osv ?  

masser af billeder er velkommen  

Nina havde det søde newborn sæt på fra småfolk som man også kan få i brun (meget neutral farve )

bukserne ku hun bruge lææænge men blusen brugte hun ikke så meget

Anmeld

11. september 2012

lenemor77

Princesspigen skriver:

det lyder som om jeres lille kom meget for tidelig.. det må ha været en svær tid

Hun blev født 8 uger før tid. Og jeg må sige - nej. Det var et "behageligt" forløb, hvor alt gik som på skinner. Vi kom hjem efter 3 uger - med en kampvægt på 2 kg.

Anmeld

11. september 2012

Princesspigen

Giraffen skriver:

Nina havde det søde newborn sæt på fra småfolk som man også kan få i brun (meget neutral farve )

bukserne ku hun bruge lææænge men blusen brugte hun ikke så meget

nå, det er os sødt

Anmeld

11. september 2012

Princesspigen

lenemor77 skriver:

Hun blev født 8 uger før tid. Og jeg må sige - nej. Det var et "behageligt" forløb, hvor alt gik som på skinner. Vi kom hjem efter 3 uger - med en kampvægt på 2 kg.

hold da op, det var os tideligt  men godt hun har det godt så

Anmeld

11. september 2012

VNB

Kan se at Viktors hjem-sæt var ret populært  Han havde det bare på i brunt

Han havde en flyverdragt på i str. 56 som var aaaaalt for stor  men sødt så det da ud  

Anmeld

11. september 2012

laubali

Vi havde denne heldragt fra Ej sikke lej på vej hjem fra hospitalet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.