vis mig jeres "hjem" tøj til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.471 visninger
54 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Princesspigen

jeg går lidt og leger med tanken om da jeg ikke ved om det er en dreng eller pige der kommer her i oktober, hvad den lille skal have på hjem fra hospitalet..

jeg tænker jeg køber et sæt lyserødt tøj og farman køber et sæt lyseblådt tøj, og det det så bliver den farve skal den lille have på hjem..

men jeg ved ikke rigtigt hvad det skal være for noget og sådan, så hjælp med lidt inspiration, vis mig hvad jeres havde på, skal have på osv ?  

masser af billeder er velkommen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

jeg går lidt og leger med tanken om da jeg ikke ved om det er en dreng eller pige der kommer her i oktober, hvad den lille skal have på hjem fra hospitalet..

jeg tænker jeg køber et sæt lyserødt tøj og farman køber et sæt lyseblådt tøj, og det det så bliver den farve skal den lille have på hjem..

men jeg ved ikke rigtigt hvad det skal være for noget og sådan, så hjælp med lidt inspiration, vis mig hvad jeres havde på, skal have på osv ?  

Cilas havde dette grønne sæt på og det blåternet nedenunder er flyverdragten havde havde på også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Cilas havde dette grønne sæt på og det blåternet nedenunder er flyverdragten havde havde på også

nå hvor fint

Anmeld

7. september 2012

Mette.

Princesspigen skriver:

Min datter havde et sæt tøj på hjem som farfar og farmor kom med til hende efter fødslen - min jordemoder havde nemlig hele tiden sagt hun ville blive en stor pige på 4+ kg ved fødsel, men ud kom en lille pige på bare 3 kg - så alt tøjet vi havde i 56 var aaalt for stort.

De kom med en buksedragt lignedne denne:

http://www.smartkids.dk/tweens/underdele/buksedragter/pink_name-it-buksedragt_106395_78 - bare i røde/hvide tern også bare en ensfarvet hvid body til.

Anmeld

7. september 2012

Moar2011

Storm havde ikke nået smart på, han havde nået på fra gemmeren, da vi ikke havde fået vasket alt hans og vi slet ikk ejet nået i str 40.

men tøj på krop havde han

Anmeld

7. september 2012

Nadia&Daniel

Laura havde dette tøj på:

Det er ikke så tydligt med hun havde på:

- brun body med striper med Peter Plys

- mørke brun bukser

- brune strømper med Peter Plys

Jeg tror jeg er en af de få herinde på Baby som ikke havde skænket hjemme-sæt tøjet en tanke, vi tog det som det kom. Men når jeg tænker efter, så har tøjet det betydning, at det var det første sæt manden og jeg købte sammen, da jeg blev gravid. Vi kendte ikke kønnet, så havde en pink og en grøn fleecedragt med.

Billede 1+2: er fra da vi kom hjem fra hospitalet (søndag aften kl. 21)

Billede 3: er bare et billede af den pinke dragt hun havde på i bilen hjem

Billede 4: mandag morgen - morgen efter vi kom hjem fra hospitalet (havde vi taget hjem den dag, havde det været hjemme-sættet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Mette. skriver:

Min datter havde et sæt tøj på hjem som farfar og farmor kom med til hende efter fødslen - min jordemoder havde nemlig hele tiden sagt hun ville blive en stor pige på 4+ kg ved fødsel, men ud kom en lille pige på bare 3 kg - så alt tøjet vi havde i 56 var aaalt for stort.

De kom med en buksedragt lignedne denne:

http://www.smartkids.dk/tweens/underdele/buksedragter/pink_name-it-buksedragt_106395_78 - bare i røde/hvide tern også bare en ensfarvet hvid body til.

nå, den er os fin  

selv tror jeg jeg får en lille baby.. er ikke særlig stor og baby blev sidst skønnet til at ligge i den lave ende af det tilladte sidst jeg var ved jm

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Nadia&Daniel skriver:

Laura havde dette tøj på:

Det er ikke så tydligt med hun havde på:

- brun body med striper med Peter Plys

- mørke brun bukser

- brune strømper med Peter Plys

Jeg tror jeg er en af de få herinde på Baby som ikke havde skænket hjemme-sæt tøjet en tanke, vi tog det som det kom. Men når jeg tænker efter, så har tøjet det betydning, at det var det første sæt manden og jeg købte sammen, da jeg blev gravid. Vi kendte ikke kønnet, så havde en pink og en grøn fleecedragt med.

Billede 1+2: er fra da vi kom hjem fra hospitalet (søndag aften kl. 21)

Billede 3: er bare et billede af den pinke dragt hun havde på i bilen hjem

Billede 4: mandag morgen - morgen efter vi kom hjem fra hospitalet (havde vi taget hjem den dag, havde det været hjemme-sættet)

nå, det er os fint  

Anmeld

7. september 2012

Mette.

Princesspigen skriver:

nå, den er os fin  

selv tror jeg jeg får en lille baby.. er ikke særlig stor og baby blev sidst skønnet til at ligge i den lave ende af det tilladte sidst jeg var ved jm

Så skal det nok passe så.
Det var også sjovt, for da jeg kom ind på fødegangen da vandet var gået, mærkede en anden jordemoder på mig og sagde hun kommer til at veje omkring 3 kg., og det troede vi nærmest ikke på, men hun fik fuldstændig ret. 

Anmeld

7. september 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

nå hvor fint

Ja, og det blev grønt fordi jeg bare måtte EJE det. Også er jeg vild med grøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.