Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
han havde bare en blå sparkedragt på hjem
så dejlig baby
1 billede er taget lige inden vi kører fra sygehuset..
2 billede er vi lige kommet hjem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette. skriver: Så skal det nok passe så. Det var også sjovt, for da jeg kom ind på fødegangen da vandet var gået, mærkede en anden jordemoder på mig og sagde hun kommer til at veje omkring 3 kg., og det troede vi nærmest ikke på, men hun fik fuldstændig ret.
Så skal det nok passe så. Det var også sjovt, for da jeg kom ind på fødegangen da vandet var gået, mærkede en anden jordemoder på mig og sagde hun kommer til at veje omkring 3 kg., og det troede vi nærmest ikke på, men hun fik fuldstændig ret.
ja selv de erfarne kan tage fejl
MortilCilas skriver: Ja, og det blev grønt fordi jeg bare måtte EJE det. Også er jeg vild med grøn
Ja, og det blev grønt fordi jeg bare måtte EJE det. Også er jeg vild med grøn
jeg er selv helt vildt med baby lyseblå men tror selv jeg får en pige så gider ikke købe blå det får kæresten lov til.. han tror jo det er en dreng hihi
Princesspigen skriver: jeg er selv helt vildt med baby lyseblå men tror selv jeg får en pige så gider ikke købe blå det får kæresten lov til.. han tror jo det er en dreng hihi
Åh ..lyserødt er for sødt!
MortilCilas skriver: Åh ..lyserødt er for sødt!
er selv en meget drenget pige så er ikke så meget til lyserød selv, men får jeg en pige skal hun da have lyserød på hihi
MortilCilas skriver: Cilas havde dette grønne sæt på og det blåternet nedenunder er flyverdragten havde havde på også
Cilas havde dette grønne sæt på og det blåternet nedenunder er flyverdragten havde havde på også
AnneL skriver: SKØNT. Min datter havde det samme på, bare i koralfarvet, selv strømperne er de samme
SKØNT. Min datter havde det samme på, bare i koralfarvet, selv strømperne er de samme
Erj hvor sødt!
jeg kunne godt tænke mig at se nogle flere billeder af tøj sæt til hjem fra hospitalet, så jeg kan få lidt inspiration ?
Princesspigen skriver: jeg går lidt og leger med tanken om da jeg ikke ved om det er en dreng eller pige der kommer her i oktober, hvad den lille skal have på hjem fra hospitalet.. jeg tænker jeg køber et sæt lyserødt tøj og farman køber et sæt lyseblådt tøj, og det det så bliver den farve skal den lille have på hjem.. men jeg ved ikke rigtigt hvad det skal være for noget og sådan, så hjælp med lidt inspiration, vis mig hvad jeres havde på, skal have på osv ? masser af billeder er velkommen
jeg går lidt og leger med tanken om da jeg ikke ved om det er en dreng eller pige der kommer her i oktober, hvad den lille skal have på hjem fra hospitalet..
jeg tænker jeg køber et sæt lyserødt tøj og farman køber et sæt lyseblådt tøj, og det det så bliver den farve skal den lille have på hjem..
men jeg ved ikke rigtigt hvad det skal være for noget og sådan, så hjælp med lidt inspiration, vis mig hvad jeres havde på, skal have på osv ?
masser af billeder er velkommen
Her er det sæt som Isabella kom hjem i for snart 2 år siden
Babymor2010 skriver: Her er det sæt som Isabella kom hjem i for snart 2 år siden
nå det er os sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128