Danskerne dropper kartoflerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Vi spiser mest pasta .. For det er det Caroline bedst kan lide + det er NEMT

Men jeg kunne aldrig drømme om at droppe kartoflerne

Vi havde også en periode med meget ris og pasta herhjemme fordi Isabella lige pludselig ikke ville kartoflerne - men nu er hun tilbage på sporet og elsker dem 

Haha, Isabella og jeg kunne leve af pasta hvis vi fik lov 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Mamalou

Jeg er ikke tosset med kartofler. Jeg foretrækker ovnbagte eller stegte, hvis jeg skal spise dem - ellers skal der være sauce til Min søn er heller ikke tosset med kartoflerne, så på den måde er det ret nemt at slippe uden om.

Generelt spiser jeg ikke kartofler, ris eller pasta, da jeg ofte "springer" over og spiser kød og grøntsager for derved at passe lidt på figuren - det hjælper i hvert fald for mig

Vh. Louise

Anmeld

6. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ELSKER kartofler!!! MEN... Jeg er bare (lige ud indrømmet!) for doven til at jeg gider stå og skrælle dem hver aften.

Jeg bryder mig ikke om pasta. Men ris er også NAM

Anmeld

6. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har stemt blank, da vi hverken spiser meget pasta, kartofler eller ris.
Vi spiser i stedet bulgur og couscous eller bare mange grøntsager eller brød til maden

Anmeld

6. september 2012

MyLove E

Babymor2010 skriver:

Inspireret af denne artikel:

http://go.tv2.dk/articledag/id-55357438%3Adanskerne-dropper-kartoflerne.html

"Kartoflerne er på vej til at blive skubbet af de danske middagsborde til fordel for pasta eller ris. Dropper du også kartoflerne?"

Vi kan ikke undvære kartofler herhjemme 

Jeg har stemt blankt da vi også spiser det hele:-)

Anmeld

6. september 2012

Laulund87

Vi spiser det hele, men Maria HADER kartofler så vi får mest ris og pasta, hvilket hun elsker

Vi får dog ofte kartofler lavet i ovnen eller på grill, det er lidt mere spændende end en kogt kartoffel Og nårh jo vi får da også hjemmelavet kartoffelsalat.

Anmeld

6. september 2012

moars

M (: skriver:

Vi spiser nok gennemsnitligt kartofler 4-5 gange ugentligt.. Vi spiser næsten aldrig ris og pasata, dog oftere ris end pasta, da jeg virkelig synes pasta er en kedelig spise (medmindre det er på café med en lækker sauce).. (:

Enig Har heller aldrig set det store hit i pasta.....

Anmeld

6. september 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

"Kartoflerne er på vej til at blive skubbet af de danske middagsborde til fordel for pasta eller ris. Dropper du også kartoflerne?"

Vi spiser en god blandet landhandel af både kartofler, ris og pasta

Anmeld

6. september 2012

Lone Jakobsen

vi spiser klart mest pasta jeg kan godt selv li kartofler, men ud af mine 4 unger er det kun den ene der rigtigt gider at spise dem

Anmeld

6. september 2012

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Jeg ELSKER kartofler! Og det spiser vi mest af her hjemme! Ellers er det ris, da jeg ikke kan lide pasta.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.