Danskerne dropper kartoflerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad spiser i mest af derhjemme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.966 visninger
57 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Clisolka

Inspireret af denne artikel:

http://go.tv2.dk/articledag/id-55357438%3Adanskerne-dropper-kartoflerne.html

"Kartoflerne er på vej til at blive skubbet af de danske middagsborde til fordel for pasta eller ris. Dropper du også kartoflerne?"

Vi kan ikke undvære kartofler herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Anja.t

Vi spiser hverken kartofler, ris eller pasta her hjemme. Vi får grønsager og salat til vores mad

Dog laver vi kartofler, når vi får gæster til aften( vi elsker AT SPISE KARTOFLER) feks. i aften skal vi have and med det hele!!

Vi elsker også at invitere venner til spisning.

Anmeld

6. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt blankt, da vi spiser det hele, sådan nogenlunde lige tit! Vh stine

Anmeld

6. september 2012

JulieE

Jeg eeeeelsker kartofler og kunne ikke drømme om ikke at spise kartofler  Men vi spiser også ris pg pasta hver uge 

Anmeld

6. september 2012

Clisolka

Anja.t skriver:

Vi spiser hverken kartofler, ris eller pasta her hjemme. Vi får grønsager og salat til vores mad

Dog laver vi kartofler, når vi får gæster til aften( vi elsker AT SPISE KARTOFLER) feks. i aften skal vi have and med det hele!!

Vi elsker også at invitere venner til spisning.

Nam nam det er også godt!! 

Anmeld

6. september 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Jeg har stemt blankt, da vi spiser det hele, sådan nogenlunde lige tit! Vh stine

Det er det samme herhjemme  

Anmeld

6. september 2012

M (:

Vi spiser nok gennemsnitligt kartofler 4-5 gange ugentligt.. Vi spiser næsten aldrig ris og pasata, dog oftere ris end pasta, da jeg virkelig synes pasta er en kedelig spise (medmindre det er på café med en lækker sauce).. (:

Anmeld

6. september 2012

Maja_4000

Vi spiser mest pasta .. For det er det Caroline bedst kan lide + det er NEMT

Men jeg kunne aldrig drømme om at droppe kartoflerne

Anmeld

6. september 2012

sarahb

Vi spiser ikke kartofler med mindre det er i en ris ret jeg laver eller i thai retter.
Jo måske 2-3 gange om året til en kartoffelmos eller en ildfastfad ret.

Ellers laver jeg meget ris, på alverdens måder eller lækre pastaretter med forskellige flødesovser.

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Babymor2010 skriver:

Inspireret af denne artikel:

http://go.tv2.dk/articledag/id-55357438%3Adanskerne-dropper-kartoflerne.html

"Kartoflerne er på vej til at blive skubbet af de danske middagsborde til fordel for pasta eller ris. Dropper du også kartoflerne?"

Vi kan ikke undvære kartofler herhjemme 

Personligt spiser jeg ikke kartofler selv, da jeg ikke brydes mig om det, medmindre det er kartoffelmos, flødekartofler eller pomfritter.. Hvorimod jeg spiser mest pasta og ris, men min mand ville elske at få kartofler hver dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.