hvordan kan man have lyst til nr. 1 allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Du er bestemt ikke den eneste!

Jeg er nok bare lidt værre end dig

Vi har lige fået nr. 3, han er 12 uger gammel, og jeg er allerede skruk igen. Det er simpelthen forfærdeligt, for jeg er jo udmærket klar over at vi ikke skal have en mere nu. Måske aldrig. Det kan jeg bare slet ikke klare tanken om. Vil så gerne have en fjerde om 3-4 år, men manden siger nej

samme her.. Jesper vil ikke ha flere jeg vil gerne ha to mere når jeg er færdig eller een mere nu og to mere når jeg er færdig.. ku blive ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

LR85

Sujan skriver:

Ja forstår overhovedet ikke mig selv

Er totalt skruk efter nr. 2.. min datter er kun 5 mdr.

Vi venter et stykke tid med nr. 2, så er ikke noget vi planlægge...

Min fornuft siger mig at det er for tidligt. Vi skal nyde vores datter og 2 så små børn vil nok være hårdt og alt det der....

Men HVORFOR er jeg så allerede så skruk!!!!

Tror man er så skruk fordi man faktisk er så forelsket i sit barn igtiden går alt for stærkt. 

Jeg var skruk efter et par dage. Var VIRKELIG skruk der ved de 2-5 måneder. Jeg kunne ikke vente med a holde mit kommende spædbarn igen. 

Vi ventede til drengen ca car halvandet år, og blev gravid hurtigt. Nu er der 2 år og 4 måneder mellem og jeg er GLAD for vi ikke gjorde det tidligere. Det er en stor hjælp a du kan snakke til den store og den store forstår alt. Og kan hjælpe lidt med a tage tøj på, spiser selv og lign. 

Anmeld

6. september 2012

Kief31

Kender det godt;o) Clara er 1 år på lørdag, og jeg er i dag 6+2.. Og glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.