hvordan kan man have lyst til nr. 1 allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Sujan

Ja forstår overhovedet ikke mig selv

Er totalt skruk efter nr. 2.. min datter er kun 5 mdr.

Vi venter et stykke tid med nr. 2, så er ikke noget vi planlægge...

Min fornuft siger mig at det er for tidligt. Vi skal nyde vores datter og 2 så små børn vil nok være hårdt og alt det der....

Men HVORFOR er jeg så allerede så skruk!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Sujan

Der skal selvfølgelig stå nr. 2 i overskriften men kan ikke rette det.

Anmeld

5. september 2012

LinLin

Ja det er jeg så een der slet ikke forstår ;-)

Anmeld

5. september 2012

TrineMine86

Sujan skriver:

Min fornuft siger mig at det er for tidligt. Vi skal nyde vores datter og 2 så små børn vil nok være hårdt og alt det der....

jeg havde det præcis som dig da min søn var de der 5-6 måneder

men vi ville også vente, da vi synes han er alt for lille til at skal være "den store" allerede, og at jeg gerne vil prøve at have et arbejde næste gang jeg skal på barsel, så vi har lidt mere at leve for, istedet for at være på dagpenge - nu er vores søn 11 måneder og er SÅ GLAD for at jeg ikke er gravid igen lige nu, for hold op, jeg synes der er meget mere arbejde med ham lige nu, da man render efter ham konstant - han er i ALT og hele tiden  og er for lille til at forstå et nej og "det må du ikke" osv

men tror det er en helt normal følelse

Anmeld

5. september 2012

Moma

Sujan skriver:

Sådan havde jeg det efter vi fik nr. 2, jeg ville bare gerne have nr. 3 med det samme - men det ville og vil manden så ikke.

Og dette til trods for, at vores søn havde kolik og skreg i rigtigt mange af de vågne timer.

Anmeld

5. september 2012

Sujan

TrineMine86 skriver:

jeg havde det præcis som dig da min søn var de der 5-6 måneder

men vi ville også vente, da vi synes han er alt for lille til at skal være "den store" allerede, og at jeg gerne vil prøve at have et arbejde næste gang jeg skal på barsel, så vi har lidt mere at leve for, istedet for at være på dagpenge - nu er vores søn 11 måneder og er SÅ GLAD for at jeg ikke er gravid igen lige nu, for hold op, jeg synes der er meget mere arbejde med ham lige nu, da man render efter ham konstant - han er i ALT og hele tiden  og er for lille til at forstå et nej og "det må du ikke" osv

men tror det er en helt normal følelse

Rart at høre det ikke kun er mig:-)

Ja tænker jo også det er hårdere når de bliver lidt ældre.. og derfor jeg overhovedet ikke kan forstå jeg har de tænker:-)

Men fornuften vinder også og vi venter:-)

Anmeld

5. september 2012

Tulle28

Ja det fatter jeg heller ikke en lyd af!! Har aldrig kunne sætte mig ind i det der med at være skruk igen nærmest inden baby er kommet ud af maven...:-)

Men vi er jo alle forskellige - heldigvis:-)

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Det tror jeg alle er. Når de når den alder 5-6 mdr. har man lært sit barn rigtig godt at kende, man har en rytme og som regel er de nemme at have med at gøre. Så man flyver lidt på en sky af glædesrus tror jeg og derfor tænker man at det her, det kan man sagtens klare endnu en gang.

Så er det at man bare skal huske på at lige om hjørnet har man et barn som kravler, piller i ALT, får hysteriske ture, vil bestemme selv, ikke vil sove, ikke vil spise, maler på køkkenlågerne mm. (Meget groft penslet op selvfølgelig).

Jeg havde det på samme måde da jeg havde fået den første. Men vi blev enige om at vente og gudskelov for det. Det viste sig nemlig senere at min søn har et handicap, og fra han var ca. 10 mdr og til 2,5 år har vi været vågne mindst 3 nætter om ugen fordi han har rigtig svært ved at sove. Og DET havde været ekstra hårdt med en ekstra. (lillebror kom så da storebror var 2, 9 år )

Anmeld

5. september 2012

Krussedulle

Sujan skriver:

Kender følelsen!

Både manden og jeg var skrukkke efter nr 2 kom til verden!

Og nu har vi pseudotvillinger med knap 13 mdr imellem!

Regnede faktisk med at vi skulle prøve i min 6 mdr, men der gik 14 dage fra ægløsningen

Anmeld

5. september 2012

Benjamins'mor

Havde det selv sådan da min søn var 6 mdr, men mest fordi jeg savnede den gravide mave.

Nu er min søn 20 mdr. Og vi har stadig kun ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.