hvordan kan man have lyst til nr. 1 allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Faith

Du er bestemt ikke den eneste!

Jeg er nok bare lidt værre end dig

Vi har lige fået nr. 3, han er 12 uger gammel, og jeg er allerede skruk igen. Det er simpelthen forfærdeligt, for jeg er jo udmærket klar over at vi ikke skal have en mere nu. Måske aldrig. Det kan jeg bare slet ikke klare tanken om. Vil så gerne have en fjerde om 3-4 år, men manden siger nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Sujan

Underligt man har det sådan.. her er vi enige om 3.. og stod det til manden kommer de lige efter hinanden

Anmeld

5. september 2012

Ciss

Jeg tror, det er hormoner.

Jeg er blevet vanvittig skruk hver gang baby var 3 mndr.

Jeg tænker, at det lidt er naturens måde at holde det i gang på. En gang var det jo ikke usædvanligt, at man fik et barn ca hvert år, sålænge kroppen holdt til det.

- forresten er der 23 mndr imellem vores....

Anmeld

5. september 2012

Laulund87

DAs mor skriver:

Ja det er jeg så een der slet ikke forstår ;-)

Jeg tror vi er unormale og i fåtal

Jeg blev skruk da Maria var 2,4 år og ikke et sekund før! Aldrig om jeg skulle have flere børn haha.

Anmeld

5. september 2012

baby012

Sådan havde jeg det også.. Men var også gravid igen efter 4 måneder  

Anmeld

5. september 2012

Elgaard73

Har det på samme måde..(har en dreng på 9 måneder) Vil bare så gerne have en mere... Men vi er også ret pressede aldersmæssigt. Det tog 6 år med diverse behandlinger førend at vi fik ham her. Når han er omkring et års tid, går vi igang igen og håber på at den er der ret hurtigt.

Og så har jeg også altid syntes at der er mange fordele ved at få dem tæt på hinanden.

Anmeld

5. september 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Jeg tror vi er unormale og i fåtal

Jeg blev skruk da Maria var 2,4 år og ikke et sekund før! Aldrig om jeg skulle have flere børn haha.

Hehe - Ja det kan godt være ;-)

Anmeld

5. september 2012

Annette A

Det kan vist ikke helt forklares for jeg har også undret mig. Efter mit første barn gik der ca. 6 år før lysten til endnu et barn dukkede op mens jeg efter mit andet barn allerede var opsat på barn nr. tre 3-4 dage efter fødslen.

Vi ventede dog til han var ca. 7 mdr med at prøve igen da jeg godt lige ville tabe mig og komme lidt i form igen, så kroppen kunne klare turen igen. Blev da også hurtigt gravid igen og har termin juleaften og ja de to små kommer til at være tætte aldersmæssigt og ja det er helt sikkert hårdt.

Men vi er glade for det og var enige om det og det er jo et personligt valg om man vil have børn tæt på hinanden eller ej. Men har da ligesom dig undret mig over at man kan få lysten til endnu et barn så hurtigt efter.

Anmeld

5. september 2012

Kløver

Jeg blev også mega skruk og har nu 2 børn med 14 mdr imellem, og selv nu hvor det er mega mega hårdt med en på 1900 mdr og 1 på 4.5 mdr er jeg stadig mega skruk, dog ikke mere end fornuften vinder, og jeg holder fast i, pb 3 først startes op igen om min 1 års tid

Anmeld

6. september 2012

Vidunderligeunger

sådan havde jeg det også, vi ventede til hun var 1 år, så blev jeg gravid.. nu er nummer to 6 mdr og jeg kan godt mærke at den der "vi skal ik ha flere børn" nok ik holder heeeelt. men ik lige nu så da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.