så er der snart stuegang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

MorDk

Hvordan står det til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Ønskebarnet12

Krydser fingre for prinsessen bliver der lidt endnu

Anmeld

4. september 2012

Nemesis

Camillos skriver:

mine plukveer e desværre ikke stoppet helt endnu men der er.kommet en dæmper på dem  nej jeg ved godt jeg ikke kommer hjem idav,desværre det er nok ønske,tænkning efter som  jeg ska sidde ned bare.jeg vil  i bad  er ved.at være godt øm af at ligge

Hvis dine plukveer ikke er stoppet, ja så ligger du der vist endnu.

Jeg kan sagtens forstå dit ønske om at komme hjem..og ja man bliver øm af, kun at have få stillinger man kan ligge i hele tiden...men tilgengæld vinder dit lille vidunder på hver eneste dag du ikke går i fødsel.

Så fat mod..og brug tiden her på baby.dk :-D

Sisse

Anmeld

7. september 2012

Nemesis

Hvordan går det??

Anmeld

7. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvordan går det hos dig?? Vh stine

Anmeld

8. september 2012

Camillos

Nemesis skriver:

Hvordan går det??

Jeg har vidst skrevet en update den er nok bare hurtigt forsvundet... Jeg kom hjem i onsdags, dog på 100% aflastning, så jeg skal tage den helt med ro. Jeg skal til kontrol på sygehuset mandag for at se hvordan det går med livmoderhalsen om den stadigvæk er 1 cm og hvis den er det kan jeg begynde at gå lidt rundt, det glæder jeg mig til. Jeg har Ondt over det hele af at ligge og sidde med benene op hele tiden. Kan godt mærke jeg trænger til at bruge mine led.. 

Anmeld

8. september 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Hvordan går det hos dig?? Vh stine

Jeg har vidst skrevet en update den er nok bare hurtigt forsvundet... Jeg kom hjem i onsdags, dog på 100% aflastning, så jeg skal tage den helt med ro. Jeg skal til kontrol på sygehuset mandag for at se hvordan det går med livmoderhalsen om den stadigvæk er 1 cm og hvis den er det kan jeg begynde at gå lidt rundt, det glæder jeg mig til. Jeg har Ondt over det hele af at ligge og sidde med benene op hele tiden. Kan godt mærke jeg trænger til at bruge mine led..  

Anmeld

8. september 2012

Ciss

Camillos skriver:

Anmeld

8. september 2012

Viventerjer

Camillos skriver:

kryds fingre for min livmoderhals stadigvæk er 1cm piger og at de ikke.forventer jeg.vil gå i fødsel. vil bare så gerne hjem nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.