så er der snart stuegang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.752 visninger
38 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Camillos

kryds fingre for min livmoderhals stadigvæk er 1cm piger og at de ikke.forventer jeg.vil gå i fødsel. vil bare så gerne hjem nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

tarkoflen

Camillos skriver:

kryds fingre for min livmoderhals stadigvæk er 1cm piger og at de ikke.forventer jeg.vil gå i fødsel. vil bare så gerne hjem nu

Anmeld

4. september 2012

M (:

Camillos skriver:

Anmeld

4. september 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

det var da os tideligt du er inde  håber alt er okay og som det skal være

Anmeld

4. september 2012

LouiseRH

4. september 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Anmeld

4. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Krydser alt hva jeg ka! Vh stine

Anmeld

4. september 2012

Sildefisk

Lige en lille hilsen fra en der selv har været der hvor du er nu, i begge graviditeter. Du skal ikke kedes med den lange beretning om vejen frem til målet jeg vil blot fortælle at jeg imod alle odds beholde begge børn inde til efter 38+ så det kan lykkedes

Anmeld

4. september 2012

JH12

4. september 2012

Camillos

myr81 skriver:

Lige en lille hilsen fra en der selv har været der hvor du er nu, i begge graviditeter. Du skal ikke kedes med den lange beretning om vejen frem til målet jeg vil blot fortælle at jeg imod alle odds beholde begge børn inde til efter 38+ så det kan lykkedes

det lyder sørme godt og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.