så er der snart stuegang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Nemesis

Tror nu ikke du skal forvente bare lige at komme hjem. Mon ikke de holder dig til aflastning og observation lidt endnu..tror de gerne vil være sikre på du i det mindste går en uge mere.

Har selv født fortidligt 3 gange og ved at hos mig var uge 34 ligesom skæringspunktet for så de egentligt færdigbagt men skulle vokse sig større.

Så selvom jeg sagtens kan forstå du gerne vil hjem (man får sgu kuller) så hiv lige i bremsen og bliv ikke skuffet hvis de gerne vil beholde dig en dags tid eller mere endnu.

Det kan jo også være at det vehæmmende har virket så godt, at din livmoderhals ikke er yderligere forkortet... Har du selv kunne mærke plukveerne er stoppet??

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Krydser alt hva jeg ka! Vh stine

tak,søde

Anmeld

4. september 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Krydser alt hva jeg ka! Vh stine

tak,søde

Anmeld

4. september 2012

malo

Camillos skriver:

kryds fingre for min livmoderhals stadigvæk er 1cm piger og at de ikke.forventer jeg.vil gå i fødsel. vil bare så gerne hjem nu

Anmeld

4. september 2012

babymus77

Og mange flere;-) 

Anmeld

4. september 2012

Camillos

Nemesis skriver:

Tror nu ikke du skal forvente bare lige at komme hjem. Mon ikke de holder dig til aflastning og observation lidt endnu..tror de gerne vil være sikre på du i det mindste går en uge mere.

Har selv født fortidligt 3 gange og ved at hos mig var uge 34 ligesom skæringspunktet for så de egentligt færdigbagt men skulle vokse sig større.

Så selvom jeg sagtens kan forstå du gerne vil hjem (man får sgu kuller) så hiv lige i bremsen og bliv ikke skuffet hvis de gerne vil beholde dig en dags tid eller mere endnu.

Det kan jo også være at det vehæmmende har virket så godt, at din livmoderhals ikke er yderligere forkortet... Har du selv kunne mærke plukveerne er stoppet??

:-) Sisse

mine plukveer e desværre ikke stoppet helt endnu men der er.kommet en dæmper på dem  nej jeg ved godt jeg ikke kommer hjem idav,desværre det er nok ønske,tænkning efter som  jeg ska sidde ned bare.jeg vil  i bad  er ved.at være godt øm af at ligge

Anmeld

4. september 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

det var da os tideligt du er inde  håber alt er okay og som det skal være

ja har lavet nogle tråde du kan,læse for at se oversagen

Anmeld

4. september 2012

UnderCover37

4. september 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

ja har lavet nogle tråde du kan,læse for at se oversagen

okay det vil jeg kik på

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.