Frk. Himmelblå skriver:
Kæmpe
til dig.
Sådan et sygt svin, jeg har ingen ord der er dækkende for ham
.
INGEN har fortjent at opleve det, du har været udsat for. Håber, du har det godt i dag, selvom traumet findes.

For det meste godt men får og medicin og været igellem mange ting før og hos dem og efter og fået hjælp flere gange været indlagt flere gange pga spiseforstryrrelse og angst osv og efter min gravidite med nr 2 og 3 her bestemte jeg mig for af få fjerne min livmoder som blev fjerne den 5/6 for jeg kan ike tåle gravidites humonerne og det år efter oven i mine sygdommen har 4 og lidt svag g af ADHD=5 i alt.
Jeg har siden april sidste år hafte det utroligt gost og taget 19 kg på det her år på øvøv 5 kg have været ok så nu vejer jeg for meget typisk og kan ikke komme ned på 58-60 kg men vejer 74-75 kg sviger lidt veje kun eller vejer normal kun 50 kg når jeg ikke er gravid f.eks. øvøv ville godt bare ned på 58-60 kg.
men som min læge siger er det ikke bedre du har det pysisk godt og være lidt tyk ind være dårlig hele tiden pysisk og tyd og indlagt tit jo nok sandt nok men hårber lidt pratik nu her kan få mig lidt ned i væg + andet kost.
Knus
Henriette
Anmeld