hvornår mistede du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Helloo

Puha for det helt skidt af at læse om jer der er blevet ja.. Er selv blevet krænket fra en alder af 4-11 (kan ikke mindes det er sket før det. Ved slet ikke hvor jeg var endt henne hvis han havde voldtaget mig.  I er så stærke piger

Nå men jeg mistede min mødom som 13 årig ca. Forfærdelig oplevelse, det gjorde ondt, og grisen (min eks) kunne ikke huske det dagen efter. Så dårlig var jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Maja_4000

mea skriver:

Jeg var 13 og min kærste var 16 år,og jeg har ikke fortrudt 1 sekundt på noget tidspunkt,og har heller ikke taget skade.

At man så idag sidder og tænker kors i skuret,at man har været forelsket i ham,er jo så en anden ting.. 

Haha .. Det samme her

(Borset fra at vi var 15 og 18) :b

Anmeld

4. september 2012

Vidunderligeunger

Sjovt, jeg troede folk var senere på den, end hvad tallene her viser

jeg selv var 14, næsten 15.. det var med en jeg synes var vildt sød og lækker, og da han så viste interesse ja så tænkte jeg at det lige så godt kunne være nu.. Vi var aldrig sammen igen, men flirtede længe når ingen af os havde en kæreste...

Anmeld

4. september 2012

H+S Skjolgborg.

mariamiss6 skriver:

Havde en pædofil gjort dig gravid som 9½ årig? 

Sikke et dobbelttraume at skulle leve med.

Kram til dig.... 

Jeg boede i plejefamile i næsten 5 Helves år og stak af mange gange + gemt afveninder og min mor og første den 24 feb 1991 kom jeg på skolehjem.

Mvh

Henriette

Anmeld

4. september 2012

H+S Skjolgborg.

LMX skriver:

Puuuha det er barsk læsning..

Læser det som om det er din plejefar som har forgrebet sig på dig?
Du har så også fået din menstruation i en meget tidlig alder kan jeg gætte mig til..

Det hele vender sig i mig ved tanken om hvad du har været udsat for.
Håber i den grad at du er OK

Jeg var selv meget tæt på 15 da jeg mistede min.

sandt jeg fik  menstruation som 11år og gravid som 14 år og en abort i uge 11 den sidste gange overgrebe skete var sidste gang + blev gravid også gik der jo kun ca 2-3 uger så blev jeg flytte derfra.

Tak jeg er så ok som man kan bleve pga det og meget mere har jo boede mange stede men de år var de væreste og der efter på skolehjemme de bedste 3-4 år har gået meget til psykolog os vosv og har også fået 5 sygdomme pga dårlig opvækst og får aldrig et normal jo og min hverdag skal være med en del faste rammer og mennesker til feste og ligne skal helste vides 5-max 7 dage før eller dagen før ikke mdr før eller ligne. manden er med til møde med kommune og andre stor møder nu kan jeg det sidste år her godt alene til lægen osv med mig selv. Jo jeg har taget skade men jeg har siden jeg var 22 talt åben om det osv osv

Anmeld

4. september 2012

H+S Skjolgborg.

Ka+Ma=Be skriver:

Også kæmpe kram til dig 

Forfærdeligt at der er flere af jer, som har oplevet sådan et enormt svigt! 

sødt skrevet tak.

Anmeld

4. september 2012

H+S Skjolgborg.

Frk. Himmelblå skriver:

Kæmpe  til dig.

Sådan et sygt svin, jeg har ingen ord der er dækkende for ham .

INGEN har fortjent at opleve det, du har været udsat for. Håber, du har det godt i dag, selvom traumet findes.

For det meste godt men får og medicin og været igellem mange ting før og hos dem og efter og fået hjælp flere gange været indlagt flere gange pga spiseforstryrrelse og angst osv og efter min gravidite med nr 2 og 3 her bestemte jeg mig for af få fjerne min livmoder som blev fjerne den 5/6 for jeg kan ike tåle gravidites humonerne og det år efter oven i mine sygdommen har 4 og lidt svag g af ADHD=5 i alt.

Jeg har siden april sidste år hafte det utroligt gost og taget 19 kg på det her år på øvøv 5 kg have været ok så nu vejer jeg for meget typisk og kan ikke komme ned på 58-60 kg men vejer 74-75 kg sviger lidt veje kun eller vejer normal kun 50 kg når jeg ikke er gravid f.eks. øvøv ville godt bare ned på 58-60 kg.

men som min læge siger er det ikke bedre du har det pysisk godt og være lidt tyk ind være dårlig hele tiden pysisk og tyd og indlagt tit jo nok sandt nok men hårber lidt pratik nu her kan få mig lidt ned i væg + andet kost.

Knus

Henriette

Anmeld

4. september 2012

Adrina

LilleLene skriver:

Hvornår mistede du din mødom

Altså hvor gammel var du ?

Min kæreste og jeg kom til at diskutere det i dag, og vil så se om det er en alder der er den mest alm.

Jeg var 15 og slet ikke klar .. 

Anmeld

4. september 2012

Camilla <3

Hvor bliver jeg ked af at høre, om alle jer piger der er krænket eller voldtaget.  Kram til jer alle! 

Desværre blev jeg også krænket som barn, men gudskelov ikke voldtaget. 

Jeg var 14, da jeg mistede min mødom.  Jeg fortryder ikke et sekund, han var rigtig sød og vi var kærester i 1,5 år. 

Anmeld

4. september 2012

Frk. Himmelblå

H+S Skjolgborg. skriver:

For det meste godt men får og medicin og været igellem mange ting før og hos dem og efter og fået hjælp flere gange været indlagt flere gange pga spiseforstryrrelse og angst osv og efter min gravidite med nr 2 og 3 her bestemte jeg mig for af få fjerne min livmoder som blev fjerne den 5/6 for jeg kan ike tåle gravidites humonerne og det år efter oven i mine sygdommen har 4 og lidt svag g af ADHD=5 i alt.

Jeg har siden april sidste år hafte det utroligt gost og taget 19 kg på det her år på øvøv 5 kg have været ok så nu vejer jeg for meget typisk og kan ikke komme ned på 58-60 kg men vejer 74-75 kg sviger lidt veje kun eller vejer normal kun 50 kg når jeg ikke er gravid f.eks. øvøv ville godt bare ned på 58-60 kg.

men som min læge siger er det ikke bedre du har det pysisk godt og være lidt tyk ind være dårlig hele tiden pysisk og tyd og indlagt tit jo nok sandt nok men hårber lidt pratik nu her kan få mig lidt ned i væg + andet kost.

Knus

Henriette

Din læge, lyder meget fornuftig!

Og du er dæleme SEJ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.