hvornår mistede du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

ONKC

Jeg er tideligere incestbarn (5-10), men da jeg første gang dyrkede sex af egen fri vilje, der var jeg 14

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

5timesacharm..right?

jeg var 15

Anmeld

4. september 2012

H+S Skjolgborg.

Frk. Himmelblå skriver:

Din læge, lyder meget fornuftig!

Og du er dæleme SEJ!

JA min læge hun er utrolig sød.

Tak

Siger mange og mange læger på sygehuse osv siger det er vildt jeg lever den dag i dag og de er endelig meget forståen med jeg før hen har prøvede på selvmord og der er jo en meningen med alt ting og hvorfor man er syg.Jeg kan så ikke forstå nogle kan være det bekendt af siger det er snyd du kan få socialpadagogiskfriplads og en pension(dog har jeg takke nej ville på flexjob) men af have ondt i numsen over dette forstår jeg ikke nogle kan have.Der er jo en grund til jeg har og få den hjælp.

Min medicin koster sgu ca 2800 kr hver mdr.

Knus

Henriette

Anmeld

4. september 2012

Plysbjørnen

LilleLene skriver:

Hvornår mistede du din mødom

Altså hvor gammel var du ?

Min kæreste og jeg kom til at diskutere det i dag, og vil så se om det er en alder der er den mest alm.

Jeg har svaret 11 år da jeg rent teknisk mistede min mødom da jeg var 10-11 år...

Det skete ved en gynekologisk undersøgelse, som jeg var blevet lovet skulle foregå i fuldnarkose pga min alder, men det var der en idiot af en læge der mente at det var da spild af tid, det kunne han da sagtens ordne... Det kunne han også, men for helvede det gjorde ondt .

Men sådan rent seksuelt havde jeg min debud som 18 årig tror jeg ...

Anmeld

4. september 2012

Miss Church

Jeg var 16.

Når jeg tænker tilbage på det, var det lige som jeg kunne ønske, en første gang skulle være. Så jeg fortryder intet

Anmeld

4. september 2012

DitteFisk

Jeg var 17 .. det var fint. 

Anmeld

4. september 2012

D.B.L

17 år! 

Og tænker at man vel i princippet får taget sin mødom på ny, når man knalder en ny efter 9 års ægteskab!? 

Anmeld

4. september 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg har stemt 15 for det var hvad jeg var. Meen det var egentlig kun 10 dage før min 16 års fødselsdag. Så 16..

Havde haft lysten længe, men havde den der forestilling om hvor romantisk det skal være og det var det ikke med min eks og en fling - vi nåede aldrig dertil. Så kom K ind i mit liv og allerede 2,5 måned efter vi var begyndt at komme sammen knaldede vi første gang. - Min mødom blev snuppet.. Og det var skønt. Det var bare ikke så romantisk som jeg havde forestillet mig..  Men kunne ikke forestille mig en anden skulle have taget den.

Anmeld

5. september 2012

Lauras mor

LilleLene skriver:

Hvornår mistede du din mødom

Altså hvor gammel var du ?

Min kæreste og jeg kom til at diskutere det i dag, og vil så se om det er en alder der er den mest alm.

Jeg var 14 år
Fortryder hverken alderen, eller hvem det var med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.