Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisesp83 skriver: Jeg var 13 år, og ham der tog min mødom, er også ham jeg er sammen med idag, og har barn med
Jeg var 13 år, og ham der tog min mødom, er også ham jeg er sammen med idag, og har barn med
Jeg var 17. Vi er i dag gift, har været sammen i snart 8 år, og har en datter sammen
Jeg var 15
Jeg var 12
LilleLene skriver: Hvornår mistede du din mødomAltså hvor gammel var du ? Min kæreste og jeg kom til at diskutere det i dag, og vil så se om det er en alder der er den mest alm.
Hvornår mistede du din mødomAltså hvor gammel var du ? Min kæreste og jeg kom til at diskutere det i dag, og vil så se om det er en alder der er den mest alm.
Jeg var 17 år, fyren var 20 år. Han er idag far til min søn, men vi gik fra hinanden kort efter fødslen
15 med en lidt ældre fyr fra Island der var på højskole her
Jeg var næsten 19
Jeg var 13 og min kærste var 16 år,og jeg har ikke fortrudt 1 sekundt på noget tidspunkt,og har heller ikke taget skade.
At man så idag sidder og tænker kors i skuret,at man har været forelsket i ham,er jo så en anden ting..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128